Ahogy a Nespresso kutatásából kiderül, egy jó törzsvásárlói program két fő erénye az exkluzivitás és a személyre szóló kedvezményrendszer. „Törzsvásárlóként elsősorban a márka újdonságaira és kulisszatitkaira vagyok kíváncsi”- említette a kutatás egyik résztvevője. A zártkörű rendezvényeken való részvétel, az új termékek premier előtti kipróbálásának lehetősége, illetve a fogyasztási preferenciákhoz igazodó, egyedi ajánlatok mellett a kutatásban résztvevők számára az egyszerűen átlátható előnyrendszer is fontos szempontként jelenik meg.
A megújult Nespresso & You hűségprogram eleget tesz ezeknek az elvárásoknak, hiszen jól átlátható, mindenki részt vehet benne, aki vásárol kávét a Nespresso-nál, a hűséget pedig három klubtagsági szinten exkluzív előnyökkel jutalmazza.
A kezdő kávérajongóknak már a program első, Connoisseur szintjén is olyan extrák járnak, mint az egyedülálló kávégép-karbantartási program, a bizonyos mennyiség feletti díjmentes kiszállítás, vagy az ún. Masterclass-ok – olyan ingyenes kávékurzusok, ahol a résztvevők nemcsak különböző kávérecepteket és elkészítési trükköket sajátíthatnak el, de közvetlen, személyes kapcsolatba is kerülhetnek a márka kávészakértőivel, ezáltal jobban megismerve a kávé és a Nespresso világát.
A Nespresso & You második, Expert szintjén a fentiek mellett már különböző termékvásárlási kedvezmények is járnak, ezek segítségével a régóta vágyott kávéscsésze-készlet vagy egy-egy különleges Nespresso édesség is kedvezőbb áron érhető el. A harmadik szint az Ambassador. Ezen a szinten a klubtagok hűségük jutalmaként VIP rendezvényekre kaphatnak meghívót, egyedi kávégép-megújító kedvezményeket vehetnek igénybe, valamint exkluzív, limitált kiadású kávékülönlegességekből vásárolhatnak elsőként.
A Nespresso számára a kezdetektől különösen fontos, hogy a legmagasabb színvonalú ügyfélélményt biztosítsa vásárlóinak. A márka a közelmúltban megújította Andrássy úti Boutique-ját, amely a későbbi Masterclass kávékurzusok fő színtere lesz. A néhány hete újranyitott bemutató üzlet – az egyedi, meleg, otthonos színekkel felújított enteriőrön kívül – számos érdekességet rejt. A Boutique-ba érkező vásárlók rögtön a bejárat mellett megismerhetik a Nespresso aktuális kávéújdonságait, egyedi illat- és kóstolóélményekkel gazdagodhatnak, és egy VR-szemüveg segítségével bejárhatják a kolumbiai kávétermőterületeket is.
Ha egyedi, különleges vásárlási élményre vágyik, mindenképp érdemes ellátogatnia a megújult Andrássy úti Boutique-ba, a klubtaggá váláshoz azonban még ez sem szükséges: a Nespresso & You programba akár online is lehet jelentkezni.
A Nespresso & You rendszerébe természetesen átvezetésre kerülnek a jelenlegi klubtagsági adatok is, hiszen a program lényege éppen a sokéves hűség elismerése. Érdemes tehát ellenőrizni, hogy melyik szintre kerültünk az új programban, és így milyen előnyökre tehetünk szert: LINK
A Nestlé Nespresso SA úttörő és iránymutató tevékenységet végez a legkiválóbb minőségű adagolt kávék piacán.
A vállalat az "AAA Sustainable Quality” programon keresztül, 13 országban több mint 100 000 kávétermelő farmerrel dolgozik együtt azért, hogy fenntarthatósággal kapcsolatos gyakorlatokat vezessenek be a farmokon és a környező területeken egyaránt. A 'The Rainforest Alliance'-szel 2003-ban közösen indított program segít abban, hogy a betakarítás minőségét és a hozamot javítsák, folyamatosan biztosítsák a fenntartható forrásból származó magas minőségű kávékínálatot, valamint segítsék a farmerek és közösségük megélhetését.
A lausanne-i (Svájc) székhelyű Nespresso 80 országban van jelen, és több mint 13 600 munkavállalót foglalkoztat.
A vállalat globális kiskereskedelmi hálózata 2018-ban több mint 800 Boutique-ból állt.