A legnagyobb hazai online apróhirdetési oldal 1 millió Háztól-Házig tranzakció után továbbfejleszti a csomagküldéssel kapcsolatos szolgáltatásait. A Foxpost csomagautomata-hálózattal kötött, 2020 januárjától érvényes partneri megállapodás értelmében még kényelmesebb idők jönnek minden eladó és vevő számára, egyben a feladható termékek köre is bővült: már akár 1000 Ft minimum vételárú terméket is feladhatunk vagy épp fogadhatunk a Jófogáson.
Rendkívül népszerűnek bizonyult a Jófogás 2014-ben bevezetett Háztól-Házig szolgáltatása, ami még több embernek adott lehetőséget arra, hogy pénzzé tegyék már nem használt tárgyaikat, vagy épp jó áron jussanak hozzá ahhoz, amire szükségük van. Az elmúlt öt évben a Jófogás több mint 1 millió tranzakciót regisztrált a GLS logisztikai partnercéggel közösen, a felhasználói igények alapján most eljött az idő a szolgáltatás további fejlesztésére.
2020 januárjától így a Foxpost csomagautomatái is becsatlakoznak a Jófogás immár egész Magyarországot lefedő hálózatába, vagyis mind eladói, mind vásárlói oldalról sokkal kényelmesebbé válik az adásvétel folyamata, egyben a feladható termékek köre is jelentősen bővült: 2400 forintról 1000 forintra csökkent a meghirdetett minimum vételár.
„A látogatóink változó viselkedésmintái alapján úgy látjuk, hogy felhasználóink fejében a Jófogás mostanra nemcsak apróhirdetési oldalként, hanem webshopként is jelen van. Ezért kényelmi szolgáltatásainkat, így a házhozszállítási opciókat és az applikációnkat is ennek megfelelően fejlesztjük. A Foxposttal kötött partnerség egy újabb fontos mérföldkövet jelent ezen az úton, hogy még rugalmasabban, egyszerűbben és gyorsabban, akár 1 nap alatt lehessen az oldalunkon az adásvételt bonyolítani. Együttműködő partnereink országos lefedettségű hálózatának segítségével a legkisebb és legnagyobb csomagok is biztonságosan célba érnek” – mondta Palocsay Géza, a Jófogást működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.
Hogyan?
A Foxpost-szolgáltatás jelenleg több mint 180 árukategóriára igényelhető. Eladóként a megrendelt terméket be kell tenni egy kiválasztott Foxpost-csomagautomatába, majd bankkártyával a helyszínen kifizetni a szállítási és az utánvétkezelési díjat. A csomagot ezt követően a Jófogás partnere a vevő választásától függően vagy a kiválasztott automatába, vagy házhozszállítás esetén a megadott címre juttatja el.
A szolgáltatás díját mindig az eladónak, a csomag feladásakor kell kifizetnie bankkártyával. A szállítás díja függ a csomag méretétől, hogy a vevő automatával vagy házhozszállítással rendeli meg a terméket, valamint, hogy a célautomata listaáras vagy akciós. A hirdetésfeladás során a megadott csomagméretek alapján a Jófogás ugyan megmutatja az előre becsült árat, a pontos összeget azonban a Foxpost a helyszínen határozza meg attól függően, hogy ténylegesen melyik fiókba fér be a csomag, és hogy azt házhoz, avagy automatába kérte a vevő.
Automatába történő megrendelés esetén – az SMS-ben és e-mailben történő értesítést követően – a vevőnek nyitvatartási időben kell mennie a termékért a kiválasztott automatához. Fontos, hogy ebben az esetben csak bankkártyával lehet majd kifizetni a vételárat!
Házhozszállítás esetén a Foxposttal együttműködő futárszolgálat szállítja ki a terméket előre megadott időintervallumban a vevő által megadott címre. A futárnál ebben az esetben készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni. Sikeres kiszállítás után a Foxpost a hirdetésfeladáskor megadott bankszámlaszámra utalja el az eladónak a termék árát.
A csomagküldés folyamatáról készített videót itt lehet megtekinteni, a szolgáltatásról további információk, a mérethatárok és alapdíjak pedig ezen az oldalon érhetők el.