A Springfield neves női illusztrátorokkal ünnepli a nőnapot

A női hitelesség inspirálta a 7 művész munkáját

2020. március 10. - persica

A Springfield egyik legfontosabb értékének a hitelességét tartja, ennek részeként, hogy kimutassuk az egyediségünket és természetességünket. Ez a koncepciója a márka március 8-i, nemzetközi nőnapi kampányának is, amely segítségével pozitív üzeneteket közvetít a hitelességről, szabadságról, és egyáltalán: a nőkről.

Épp ezért a Springfield felkért a világ különböző pontjairól 7 elismert női művészt, hogy csatlakozzanak ezen a napon a márkához, és mutassák meg színes illusztrációk segítségével a saját szemszögükből, hogyan inspirálja őket a női hitelesség.

A kampányban spanyol, holland, portugál és osztrák művészek mellett egy magyar illusztrátor, Czikkely Panni (@czikkcakk) is részt vesz. Panni a nőiesség hátterében elbújó jegyeket jelenítette meg a koncepciójában. “Számomra a nőiesség egy nagyon sok és mély jelentésű fogalom. Az általánosított, sztereotipikus gyengeség és sebezhetőség a legnagyobb erőt, sokszínűséget és természetes, ösztönös megérzéseket rejti.” Panni illusztrációjában a női szereplő megtestesíti az energiát, amely a világ körforgását eredményezi. „A Föld velünk és tőlünk kerek: álmodozunk, ölelünk és teremtünk - hol tündérek, hol Wonder Women formájában.”

A nőnapi kampány részeként a Springfield 2 új super woman rövid ujjú felsőt is bemutat, amelyek elérhetőek a divatmárka üzleteiben és a www.myspringfield.com weboldalon.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr4015514330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.