Küzdj azért, amiben hiszel! – üzeni új plakátjain a Coca-Cola
2020. március 20. írta: persica

Küzdj azért, amiben hiszel! – üzeni új plakátjain a Coca-Cola

A szabadságba, egyenlőségbe vetett hit, és az értékek mellett kiállás fontosságára hívják fel a figyelmet a Coca-Cola főváros-szerte elhelyezett plakátjai. 2020 elejétől egy éven át havonta 50 plakátot helyeznek ki, melyeken a világ vagy épp Magyarország aktuális témáira, fontos társadalmi kérdéseire reflektálnak. Március második felében a nemzeti ünnep áll a fókuszban.

Március 15-e és a szabadságharc üzenete jelenik meg a Coca-Cola nemzeti színű plakátjain, azokra emlékezve, akik hittek a hazájukban, a szabadságukban, az egyenlőségben. Az üzenet azonban nem csak 1848 példaképeire utal vissza, hanem minden korszak minden emberéhez szól: érdemes küzdeni azért, amiben teljes szívünkkel hiszünk, minden körülmények között.

Március első felében a Nemzetközi Nőnap alkalmából a Coca-Cola azt üzente: a szeretetben, a szerelemben a belső értékek számítanak, nem a külsőségek. Ahogy a Coca-Cola is minden formájában ugyanaz marad. Februárban Valentin-nap alkalmából üzenték a plakátokkal, hogy millió között is megtalálhatja mindenki a számára ideális társat – ahogy a szerelemben, úgy az üdítőitalok között is.

Az év további részében újabb aktualitásokat és különféle, társadalmi értéket középpontba helyező kreatívok lesznek láthatóak a fővárosban a villamos- és buszmegállókban; a cég reméli, hogy üzeneteik sokakhoz eljutnak és elgondolkodtatnak. 

A Coca-Cola Company-ról

A Coca-Cola Company (NYSE: KO) teljes üdítőitalportfóliót gyártó vállalat, amely több mint 500 szénsavas és szénsavmentes márkát forgalmaz a világ több mint 200 országában. A vállalat Coca-Cola márkáin kívül portfóliónkba tartozik a világ legértékesebb üdítőitalmárkáinak jelentős része, mint az AdeZ növényi alapú italok, az Ayataka zöld tea, a Dasani vizek, a Del Valle dzsúszok és gyümölcsitalok, a Fanta, a Georgia kávé, a Gold Peak teák és kávék, az Honest Tea, az innocent smoothie-k és dzsúszok, a Minute Maid/Cappy dzsúszok, a Powerade sportitalok, a Simply gyümölcslevek, a smartwater, a Sprite, a vitaminwater, valamint a ZICO kókuszvíz. Folyamatosan alakítjuk portfóliónkat, csökkentjük termékeink cukortartalmát, és innovatív termékeket vezetünk be a piacra. Jelentős erőfeszítéseket teszünk emellett ökológiai lábnyomunk csökkentése érdekében azáltal, hogy visszapótoljuk az italgyártás során felhasznált vizet és népszerűsítjük az újrahasznosítást. Palackozó partnereinkkel közösen a Coca-Cola rendszerében több mint 700,000 embert foglalkoztatunk, így világszerte gazdasági lehetőségeket biztosítunk a helyi közösségeknek. További információért látogassa meg a Coca-Cola Journey-t a www.coca-colacompany.com  oldalon, kövessen minket a Twitteren, az Instagramon, a Facebookon és a LinkedInen.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr6215539164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása