A M·A·C COSMETICS ADOMÁNYA
2020. április 19. írta: persica

A M·A·C COSMETICS ADOMÁNYA

A M·A·C COSMETICS IKONIKUS, BEVÉTELÉT 100%-BAN ADOMÁNYOKRA FORDÍTÓ M·A·C VIVA GLAM PROGRAMJA 10 MILLIÓ DOLLÁR TÁMOGATÁST KÜLÖNÍT EL 250 OLYAN SZERVEZET SZÁMÁRA, AMELYEK A FRONTVONALON NYÚJTANAK SEGÍTSÉGET A COVID-19 VILÁGJÁRVÁNY ÁLTAL ÉRINTETT KÖZÖSSÉGEKNEK. 

A M·A·C Cosmetics ezúton tájékoztatja kedves vásárlóit, hogy a már régóta fennálló - hátrányos helyzetben lévőkön segítő szervezeteket és programokat támogató- VIVA GLAM kampányunk keretein belül 10 millió dollár támogatást különítünk el 250 szervezet számára, ezúton lehetővé téve ezen szervezetek munkáját a COVID-19 világjárvány alatt. A támogatások további növelésének érdekében a M·A·C felkéri kedves vásárlóit arra, hogy akinek lehetősége van rá, járuljon hozzá a veszélyeztetett közösségek támogatásához az otthonról (online) történő VIVA Glam rúzs vásárlásával.

A M·A·C VIVA GLAM kampány 1994-ben, az AIDS járvány tetőzésének időszakában jött létre abból a célból, hogy egy társadalmi válasz szülessen és pozitív változást hozzunk a HIV/AIDS által értintettek életébe. A VIVA GLAM rúzsok eladásából származó bevétel 100%-a azon szervezetek részére kerül eljuttatásra, akik ezt a missziót támogatják.

26 évvel és több mint 500 millió dollár összegű adománnyal később, a M·A·C VIVA GLAM kampány továbbra is elkötelezett a hátrányos helyzetű közösségek támogatása mellett, az új, COVID-19 világjárvány idején is. Ez a 10 millió dollár összegű támogatás lehetővé teszi a M·A·C már meglévő partnerei számára, hogy továbbra is biztosítani tudják a létfontosságú szolgáltatásokat, mint például a létszükségleti élelmiszerellátást, a betegek folyamatos tájékoztatását és gyógyszerellátását, a tesztelést és a diagnosztizált esetek megfelelő kezelését, kiemelt figyelemmel a HIV/AIDS által érintettek immunhiányos állapotának kockázati faktorára.

“Betegeink fokozottan védtelenek a COVID-19 vírussal szemben, többségük idős, és már meglévő alapbetegséggel él, amelyek által még hajlamosabbá válnak a koronavírus fertőzésre.” - mondja Karen Pearl, a God’s Love We Deliver cég elnöke és vezérigazgatója. “A múlt héten 44.000 dietetikailag egyénre szabott ételt tudtunk elkészíteni és kiszállítani betegeink számára, illetve azok családtagjai és gondviselői számára. Úgy érezzük, hogy ételeink ebben az időszakban különösen fontosak ezen érzékeny társadalmi réteg számára, ebben a soha nem látott COVID-19 krízisben. Köszönettel tartozom az önkéntes közösségeknek, a személyzetnek, valamint az adományozóknak, mint amilyen a M·A·C VIVA GLAM program is, az elképesztő támogatásukért ezekben a nehéz időkben.”

Az adományozási program komponensei a következők:

• A Project Angel Food továbbra is kiemeltként folytatja működését, mint alapvető szolgáltatásokat nyújtó szervezet a kritikus betegek számára. A szervezet három hétre biztosít sürgősségi élelmezést a betegek számára, valamint olyan munka nélkül maradt éttermi szakácsokat és vendéglátóipari dolgozókat foglalkoztat, akik a krízis miatt veszítették el munkájukat, és akik segítenek elkészíteni és kiszállítani ezeket az ételeket.

• A Partners in Health (PIH) szorosan együttműködik az illetékes egészségügyi minisztériumokkal, hogy segítségükkel készenlétben álljanak a rászoruló közösségek megsegítésére. Egy átfogó terv részeként bevezetnek olyan fertőzés ellenőrzési intézkedéseket és globális ellátási láncokat, amelyek hatékonyan dolgoznak azon, hogy ellensúlyozzák a védőmaszkok, kesztyűk, kézfertőtlenítők és egyéb alapvető higiéniai eszközök és ellenőrzések súlyos hiányát a vírus által kiemelten érintett területeken. 

Mindemellett a VIVA GLAM program továbbra is folytatja a támogatások gyűjtését azért, hogy segíteni tudja a magas kockázatú közösségben élő nőket, fiatal lányokat és az LGBTQ+ közösségbe tartozókat, valamint a HIV fertőzötteket és az AIDS betegeket.

“A VIVA GLAM program sosem csak egy célért küzdött, hanem mindig is a hátrányos közösségek megsegítése volt a cél. Évekkel ezelőtt azért hoztuk létre, hogy legyen egy nélkülözési alap azok számára, akiknek védőhálóra volt szükségük.” -mondta John Demsey, a M∙A∙C VIVA GLAM FUND elnöke és az Estée Lauder Companies Inc. ügyvezető igazgatója. “Az, hogy használjuk ezt a 100%-ban adományozó modellt azon az emberek számára, akikre hatással van a COVID-19, tulajdonképpen a folytatása azoknak az alapelveknek, amelyre a VIVA GLAM program épül a kezdetek óta.”

A programban való részvételhez a vásárlóink a jelenlegi VIVA GLAM rúzsok bármelyik árnyalatát megvásárolhatják, vagy megoszthatnak az Instagramon egy üzenetet a támogatásról a #MACVIVAGLAM hashtaget használva.

Látogass el a https://www.maccosmetics.hu/viva-glam-mac-aids-fund oldalra, ha további információt szeretnél a VIVA GLAM programról.

A MAC Cosmeticsről

MAC (Make-up Art Cosmetics) a világ vezető, professzionális kozmetikumokat forgalmazó márkája, ami az Estée Lauder Companies Inc. részét képezi. A több mint 30 évvel ezelőtt, Torontóban megalakult márka leginkább szájhagyomány útján szerzett magának elismerést a sminkesek, modellek, fotósok és újságírók körében világszerte. A MAC ma már több mint 100 országban van jelen a világ minden pontján. Kövesd a MAC-et Twitteren, Snapchaten és Pinteresten (@MACCosmetics), legyél te is rajongónk a Facebookon (facebook.com/maccosmetics), kövesd a MAC-et az Instagramon (instagram.com/maccosmeticshungary), tekintsd meg MAC videóinkat a YouTube-on (youtube.com/maccosmetics).

A VIVA GLAM-ról

A MAC Cosmetics jótékonysági kampánya, a VIVA GLAM több mint 500 millió dollárt gyűjtött az 1994-es megszületése óta, kizárólag MAC VIVA GLAM ajaktermékek értékesítésén keresztül. A MAC Cosmetics több provokatív világhírű tehetséggel is dolgozott együtt, beleértve Winnie Harlow-t, Siát, Miley Cyrus-t, Elton Johnt, Mary J. Blidge-ot és Ricky Martint azért, hogy elősegítsék a VIVA GLAM termékek eladását, melyek bevételét 100%-ban arra fordítják, hogy támogassák a nők, fiatal lányok és az LGBTQ+ közösségek tagjainak egészséges jövőjét és egyenlő jogait, mindazok mellett, hogy továbbra is folytatják a már évtizedek óta tartó HIV-vel és AIDS-szel élők támogatását is. A mai napig a VIVA GLAM termékek eladása több, mint 1800 szervezetet segített világszerte.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr3615624502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása