A hazai beszállítói kapcsolatok kiemelten fontosak az Auchan kereskedelmi stratégiájában. Az áruházlánc ezért is működik együtt már évek óta a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel a hazai termékek népszerűsítése érdekében. Most az élelmiszerek mellett a kiskereskedelmi láncok közül elsőként textíliákat is árulnak majd a „Vedd a hazait!” kampány keretében.
Az elmúlt tizenkét évben jelentősen megnövekedett az Auchan áruházakban kapható magyar termékek száma, 2008 óta az áruházlánc megduplázta a helyi forrásokból származó tételeinek mennyiségét. A zöldség-gyümölcs áruk 60, a baromfi-, sertés- vagy marhahús több mint 90, a friss tejek, valamint az UHT tejek legnépszerűbb termékkörének, a tehéntejnek pedig 100 százaléka magyar beszállító partnerektől érkezik a polcokra.
Most pedig a kiskereskedelmi láncok közül elsőként egy új termékkategóriával, a textiláruval is csatlakoznak a Magyar Termék Nonprofit Kft. „Vedd a hazait! Védd a hazait!” elnevezésű kampányához. Így többek között matyó és kalocsai mintás ruhák, táskák, maszkok, és számos vidám mintás női, férfi, gyermek és baba termék is megtalálható az áruházlánc polcain.
A téma egyébként is központi helyen szerepel a vállalat stratégiájában, az elmúlt években saját kezdeményezésekkel is támogatták a magyar termelőket. Egyre több területet fed le például a „Gazdától az asztalig” program, amelynek köszönhetően a vásárlóknak minőségi magyar termékeket, a hazai termelőknek és gazdáknak pedig stabil megélhetést biztosít a cég, ráadásul a teljes értékláncon át szigorúan nyomon tudják követni az élelmiszerek előállítását.
Az áruházlánc rendszeresen szervez termelői szakmai fórumokat a Nemzeti Agrárgazdasági Kamarával, vagy éppen a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen, amelyeken a kis mennyiséget beszállítók is lehetőséget kapnak a felvásárlói kapcsolataik erősítésére.
Az Auchan Magyarország 2013 óta használja a Magyar Termék védjegyet, 2015 óta pedig a Magyar Termék Nonprofit Kft. stratégiai partnereként segíti a magyar termékek piacra jutását. Az áruházlánc magyar heteket is szervez külföldi boltjaiban, ezzel az országhatáron kívül is népszerűsítik a hazai termékeket. A heti akciós katalógusokban és az áruházakban is rendszeresen külön kiemelést kapnak a hazai termékek és a magyar termelők, akiknek támogatásáért az Auchan Magyarország tavaly átvehette a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin közös Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj ezüstérmét.