Több mint 100 000 palack ajándék üdítővel segíti a Coca-Cola, hogy újra egymásra találjanak a fogyasztók és a vendéglátóhelyek
2020. június 27. írta: persica

Több mint 100 000 palack ajándék üdítővel segíti a Coca-Cola, hogy újra egymásra találjanak a fogyasztók és a vendéglátóhelyek

A tavaszban és a nyárban talán a legjobb, hogy éttermek, bárok teraszain élvezhetjük a napsütést, a barátok társaságát, a hideg italokat. Az idei tavasz a járvány miatt azonban más volt: nekünk hiányoztak kedvenc vendéglátóhelyeink, nekik pedig hiányoztunk mi, a vendégek. Most a kényszerszünet után újra lehetőség van beülni egy-egy jó helyre. A Coca-Cola szeretné segíteni a vendéglátóhelyek fellendülését, és összekötni őket a rég látott vásárlóikkal. Ezért 2020. június 19-én ajándék üdítőitallal várják a kezdeményezésben részt vevő éttermek a vendégeket. Több mint 100 000 palack Coca-Cola áll készen, behűtve, országszerte közel 350 helyen, hogy együtt indíthassuk a nyarat!

A Groupon cég kutatása szerint az Egyesült Államokban az embereknek leginkább az éttermekben evés hiányzik legjobban a járvány miatt kialakult helyzetben, a megkérdezettek 50%-a nevezte meg ezt.  Magyarországon a Pulzus Kutató végzett hasonló felmérést: nálunk a kulturális programok és a ’shoppingolás’ végzett az első helyeken, de dobogós lett még az utazások elmaradása és a vendéglátóhelyekre járás hiánya is (mindkettőre közel 30%-ban szavaztak).

Itthon most ismét adott a lehetőség, de az éttermeknek, bároknak elkél a segítség, hiszen az elmúlt hónapokat ezek különösen megsínylették, bevételeik drasztikusan csökkentek. A helyzet súlyosságát mutatják a Coca-Cola vállalat hazai adatai is: az azonnali fogyasztásra vásárolt termékeket értékesítő partnereik közel háromnegyedénél gyakorlatilag megállt a fogyasztás, és több mint 8200 étterem, büfé, bár, szálloda, panzió a korlátozások két hónapja alatt egyetlen palack üdítőt sem rendelt a vendégek hiánya miatt.

A korlátozások feloldásával az eddig zárva tartó ajtók kinyíltak, a teraszok is végre újra megtelhetnek élettel, a vendégek lassan visszatérhetnek. És ezt a Coca-Cola is szeretné támogatni!

Az elmúlt több mint két hónapban a vállalat célja az volt, hogy minél szélesebb körhöz juttassa el az egészség és biztonság megőrzését segítő üzeneteket, és segítse a rászoruló közösségeket. Ezért anyagi- és terméktámogatása mellett minden kommunikációs felületét átadta a Magyar Vöröskeresztnek – melynek munkáját az elmúlt évtizedben is segítette, és ezentúl is fogja. 

Ezúttal pedig a gazdasági szempontból egyik leginkább sújtott közösséget, a vendéglátói szektort is támogatja a cég. A nyár beindultával fel lehet keresni újra a törzshelyeinket, vagy akár újakat keresni, és - persze a biztonsági előírásokat továbbra is betartva[1] - jól érezni magunkat együtt.

Ezért június 19-én pénteken egy üveg[2] ajándék Coca-Cola vár mindenkire, aki a programban részt vevő vendéglátóhelyek egyikébe betér. A fővárosban többek között olyan kellemes helyeken koccinthatunk a nyárra egy üveg Coca-Colával, mint a belvárosi Fröccsterasz és Bestia, vagy a bulinegyedben a Trap Café és a Füge Udvar. Az „Ez a Coca-Cola a mi ajándékunk” akcióban részt vevő partnerek teljes listája itt található:  https://www.coca-cola.hu/szorakozz/coca-cola-mi-ajandekunk

A vállalat a következő hónapokban is különböző módokon nyújt további segítséget a vendéglátóhelyeknek, hogy ismét egyenesbe kerüljenek. Ehhez most mi is hozzájárulhatunk, ha ellátogatunk a közel 350 hely egyikébe Budapesten és a megyeszékhelyeken, és koccintunk a nyárra és kedvenc vendéglátósainkra június 19-én, elsőként az ajándék Coca-Colával!

A Coca-Cola Company-ról

A Coca-Cola Company (NYSE: KO) teljes üdítőitalportfóliót gyártó vállalat, amely több mint 500 szénsavas és szénsavmentes márkát forgalmaz a világ több mint 200 országában. A vállalat Coca-Cola márkáin kívül portfóliónkba tartozik a világ legértékesebb üdítőitalmárkáinak jelentős része, mint az AdeZ növényi alapú italok, az Ayataka zöld tea, a Dasani vizek, a Del Valle dzsúszok és gyümölcsitalok, a Fanta, a Georgia kávé, a Gold Peak teák és kávék, az Honest Tea, az innocent smoothie-k és dzsúszok, a Minute Maid/Cappy dzsúszok, a Powerade sportitalok, a Simply gyümölcslevek, a smartwater, a Sprite, a vitaminwater, valamint a ZICO kókuszvíz. Folyamatosan alakítjuk portfóliónkat, csökkentjük termékeink cukortartalmát, és innovatív termékeket vezetünk be a piacra. Jelentős erőfeszítéseket teszünk emellett ökológiai lábnyomunk csökkentése érdekében azáltal, hogy visszapótoljuk az italgyártás során felhasznált vizet és népszerűsítjük az újrahasznosítást. Palackozó partnereinkkel közösen a Coca-Cola rendszerében több mint 700,000 embert foglalkoztatunk, így világszerte gazdasági lehetőségeket biztosítunk a helyi közösségeknek. További információért látogassa meg a Coca-Cola Journey-t a www.coca-colacompany.com  oldalon, kövessen minket a Twitteren, az Instagramon, a Facebookon és a LinkedInen.

 



[1] Az aktuális biztonsági előírások a https://koronavirus.gov.hu/ oldalon nyomon követhetők

[2] a készlet erejéig

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr3615971282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása