Új IKEA katalógus – Kézikönyv a szebb otthoni hétköznapokhoz

2020. augusztus 31. - persica

Az idén megjelenő IKEA katalógus az ikonikus kiadvány 70. kiadása – a jeles évforduló alkalmából az IKEA ezúttal mindenki számára élvezhető kézikönyv formájában állította össze a nyomtatványt, amely bárkinek hasznos lehet a szebb otthoni hétköznapok megteremtéséhez.

Az élet új kezdetek sorozata, melyek olykor előre láthatók, máskor egészen váratlanok. Folyamatosan változó világunkban gyakran van szükség új gondolkodásmódra, új távlatokra, új szokásokra, új ötletekre és új megoldásokra, hogy bátran tekinthessünk a jövőbe.

Ez az oka annak, hogy az idei IKEA katalógus egy olyan kézikönyv, mely közvetlen és optimista szemlélettel igyekszik választ adni a mindennapi problémákra, okos tippekkel, gyakorlati ötletekkel és egyszerű, megfizethető megoldásokkal szolgálni a valós otthoni kihívásokra. Ezzel a módszerrel az IKEA szeretné megosztani vásárlóival a lakberendezési ismereteit, az álláspontját és határozott meggyőződését arról, hogy a szebb otthon a jobb otthoni élet záloga. Célja, hogy megmutassa: a szebb és praktikusabb otthon megteremtésének nem kell bonyolultnak, drágának vagy időigényesnek lennie.

„Az otthoni élet soha nem volt olyan fontos, mint manapság. Tudjuk, hogy a legtöbb ember számára az „élet otthon” szűk térben berendezett életet jelent. Ez nem mindig választás kérdése, és többnyire nem csak átmeneti állapot. Tisztában vagyunk vele, hogy sokan még az átlagosnál is korlátozottabb anyagi lehetőségekkel rendelkeznek, ezért gondoskodtunk arról, hogy megoldásaink többsége a kispénzű és a kis terekben élő emberek számára is elérhetők legyenek” − mondja Caroline Hjertström, az IKEA választék kommunikációs vezetője.

Az IKEA katalógus célja, hogy egészségesebb és fenntarthatóbb otthoni életre ösztönözzön, és ezt lehetővé is tegye. „Segíteni akarunk, hogy egy kis előrelépéssel, egy új szokással, egy ergonomikus párnával, egy új recepttel, egy víztakarékos csappal vagy az (otthoni) irodádba egy új íróasztallal megvalósíthasd az álmaidat."

Az IKEA új katalógusa nem csupán katalógus – rengeteg inspirációt és lakberendezési ötletet is tartogat az olvasóknak. Tartalma augusztus 14-től online és offline, digitális és fizikai érintkezési pontokon, minden médiakörnyezetben elérhető.

A katalógus 70 éves története továbbra is fontos és méltán nagyra becsült hagyatéka az IKEA-nak, melyet szeretne a későbbiekben is megőrizni. „Folytatjuk a globális marketingcsatornák fejlesztését, ugyanakkor lokálisan is készítünk tartalmakat, hogy stílusban, adottságokban, vagy a szegmensek és a történetek kiválasztása révén még relevánsabbak legyünk a helyi piacokon" – teszi hozzá Caroline. „A szebb otthoni élet felé vezető úton a kis lépések is nagy változást hoznak.”

Az IKEA-ról
Az IKEA által kínált jó formatervezésű, praktikus, megfizethető és kiváló minőségű lakberendezési termékek széles választékát az emberekre és a környezetre odafigyelve gyártjuk. Az IKEA márkanév több vállalatot is illet, több tulajdonossal, akik mind osztoznak a közös küldetésben: szebb hétköznapokat teremteni az emberek többsége számára. Az IKEA-t 1943-ban alapították Svédországban.

Az Inter IKEA Csoportról
Az Inter IKEA Csoport fő tevékenysége a franchise, a kínálat, az ellátás és az ipar. Az Inter IKEA Systems B.V. az IKEA Concept és a világszerte franchise-ként működő vállalatok tulajdonosa, aki az egyes IKEA vállalatok választék fejlesztésével, ellátásával és kommunikációjával kapcsolatos útmutatást meghatározza. Ezeket a feladatokat az IKEA of Sweden AB, az IKEA Supply AG, az IKEA Food Services AB és az IKEA Communications AB végzi.

Az Ingka Csoportról

Az Ingka Csoport (INGKA Holding B.V. és az általa irányított gazdálkodó egységek) egyike azon 11 különböző vállalatcsoportnak, amely IKEA értékesítési csatornákkal rendelkezik, ezeket az Inter IKEA Systems B.V. franchise-megállapodások alapján működteti, 160 000 munkatársat foglalkoztat, és a 2019-as pénzügyi évben 5 százalékos forgalomnövekedésről számolt be. Az INGKA Csoport három üzletággal rendelkezik: IKEA Retail, Ingka Investments és Ingka Centres.
A világ legnagyobb lakberendezési vállalata 385 IKEA áruházat működtet 30 piacon, ezek közül hármat Magyarországon. Az IKEA áruházak a 2019-as pénzügyi évben 839 millió látogatót fogadtak, közülük 6,7 millió látogató tért be a magyar áruházakba, az IKEA.com weboldalaira pedig 2,6 milliárdan látogattak el. Az Ingka Csoport az IKEA koncepciója jegyében folytatja működését, ennek megfelelően szebb hétköznapokat igyekszik teremteni az emberek többsége számára, továbbá jól megtervezett, funkcionális lakberendezési termékek széles választékát kínálja olyan alacsony áron, hogy azok minél több ember számára elérhetők legyenek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr5916184502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.