Miután osztoznak abban a hitben, hogy kreativitással fejleszthetők a készségek, általa erősebbé válhatunk és jobb jövőt építhetünk, eljött az ideje, hogy a világ két legnépszerűbb és legkreatívabb márkája közül kettő egy csapatban játsszon!
Az adidas, a vezető sportruházati márka és a LEGO Csoport, a legkedveltebb játékgyártó bejelentette hosszútávú együttműködését. A kollaboráció keretében megalkotott új termékek célja nem csak az, hogy kreativitásra ösztönözzenek, hanem egyben elősegítsék egy játékosabb, pozitívabb és befogadóbb világ kialakítását minden felnőtt és gyerek számára, bármilyen háttérrel vagy sportképességgel is rendelkeznek.
Mint a kockák - amik a partnerséget inspirálják - az együttműködés összeilleszti a két legismertebb és legikonikusabb márkát, amelyek változatos lábbeli-, ruházati és kiegészítő portfólió bemutatását tervezik közösen. Szeptemberben a rajongók már találkozhattak az adidas Originals ZX 8000 LEGO® cipő limitált kiadásával, amely kiválóan példázza az együttműködés kreatív ambícióit.
“A küldetésünk, hogy inspiráljuk és fejlesszük a holnap építőit, és segítsük a gyerekeket abban, hogy kreatívak legyenek és elsajátítsák azokat a készségeket, amelyekkel érvényesülni tudnak” – mondta Julia Goldin, a LEGO Csoport marketing vezetője. „A nagyszerű játékélmények nemcsak szórakoztatóvá teszik a tanulást, hanem a kreativitás terén is magabiztosságot adnak – csakúgy, mint a sport. Ezért is vagyunk annyira izgatottak az együttműködés miatt. A játék és a sport együttesen lehetővé teszi, hogy a gyerekek megtapasztalják az együttműködést és a fair-play alapelveit, valamint lelkileg is ellenállóképesebbek legyenek. Ezek létfontosságú képességek, amelyek segíthetik a gyerekeket a bennük rejlő lehetőségek teljes kiaknázásában.”
Aimee Arana, az adidas Global Training vezetője hozzátette: „Szeretnénk a sport erejével megváltoztatni az életeket, és a kreativitáson keresztül inspirálni az embereket, bármely korosztályhoz is tartozzanak, vagy, bármilyen háttérrel rendelkezzenek. Az olyan innovatív partnerekkel, mint a LEGO Csoport, lehetővé válik, hogy közösen olyan új ötleteket és termékeket álmodjunk meg, amelyek mindenkiben felkeltik a kreativitást, és kiemelten segítik a fiatalabb generáció fejlődését.”
A két cég 2017-ben kezdett egyeztetni az együttműködésről, és 2018-ban a LEGO Csoport vendégül látta az adidas csapatot a dániai LEGO House-ban. A látogatás célja az volt, hogy szabadjára engedve a kreatív energiáikat közösen kitalálják, miként lehet a lehető legjobban összehozni a két márkát. A sikeres találkozót követően a gyors és dinamikus tárgyalások eredményeként az együttműködést gyorsan tető alá lehetett hozni, és az első termékek még 2020-ban megjelenhettek. A fiatalok és a felnőttek számára, különböző LEGO témákban megalkotott, különböző sportokhoz és aktív életmódhoz köthető termékek még idén decemberben és 2021 folyamán fognak megjelenni.
A rajongók számíthatnak rá, hogy a kollekcióval minden teljesül, amit a LEGO Csoport és az adidas együttműködésétől reméltek: színes, találékony ötletek, egy kis optimizmussal fűszerezve, amelyek beindítják a fantáziát, miközben tükrözik a márkák befogadás melletti elköteleződését.
A LEGO Csoportról
A LEGO Csoport küldetése, hogy a játék erejével inspirálja és fejlessze a holnap építőit. A LEGO kockákon alapuló LEGO játékrendszer lehetővé teszi a gyerekek és a rajongók számára, hogy bármit megépíthessenek és újraépíthessenek, amit csak elképzelnek.
A LEGO Csoportot 1932-ben Ole Kirk Kristiansen alapította a dániai Billundban, és a neve a dán Leg GOdt szavakból áll, amelyek jelentése “Játssz jól”. A LEGO Csoport még ma is egy magántulajdonban álló családi vállalat, amelynek székhelye a dániai Billundban található. Azonban termékeit világszerte több mint 140 országban értékesítik. További információért látogasson el a www.LEGO.com oldalra.
A LEGO Csoport 2008-ben hozta létre magyarországi gyártó leányvállalatát, a LEGO Manufacturing Kft.-t Nyíregyházán, ahol jelenleg mintegy 2500 dolgozóval állít elő LEGO és DUPLO játékokat. 2014-ben adták át az új, több mint 120 000 m2-es gyárkomplexumot, amelyet azóta folyamatosan fejlesztenek, és ahol többek között LEGO DUPLO, LEGO Classic és LEGO Friends késztermékek készülnek.
adidas a világ legnagyobb sportszergyártója olyan márkákkal mint az adidas és a Reebok. Központja Németországban, Herzogenaurachban található. A vállalat világszerte mintegy 59 500 embert foglalkoztat, és 2019-ben 23,6 milliárd euró árbevételt ért el.