Cél a 100%-ban fenntarthatóbb alapanyagok használata 2025 végére – A márka szlogenje, a #wearthechange, láthatóbbá válik a vásárlók számára a “Sustainability made easy” - “A fenntarthatóság egyszerűvé vált” mottó által
A C&A megszünteti az űrt a fenntartható életmódra törekvés és annak gyakorlatba való átültetése között. A cég meg akarja könnyíteni a fenntarthatóságot. Mindenkinek. És ez életre kel azáltal, hogy fenntartható stílusok széles választékát kínálja, minden méretben, könnyen beszerezhető módon, kitűnő minőségű és kiváló szabású termékekkel, mindezt nagyszerű ár-érték aránnyal.
2020-ban a #wearthechange védjegyet a C&A fenntarthatósági jelmondatból teljes vállalati szlogenné emelte. Mindenkit meghív, hogy részese legyen a változásnak, aktívan csatlakozzon a mozgalomhoz. A fenntarthatóság egyszerűbbé tétele pedig a továbblépés: a C&A termékeinek 67%-a már ma is fenntarthatóbb. 2025 végére a C&A alapanyagainak 100%-a fenntarthatóbb lesz.
„’Sustainability made easy’ – ‘A fenntarthatóság egyszerűvé vált’, kompromisszumok nélkül fenntartható divatot kínálunk vásárlóinknak.” - mondja Maik Kleinschmidt, a C&A európai marketingigazgatója: „Azt akarjuk, hogy mindenki tudja, hogy nem kell többet fizetnie, vagy keresnie a divatos, fenntartható darabokat. Ezek a C&A kínálatában megtalálhatók - mindennap. A fenntarthatóságot annyira megkönnyítjük, amennyire lehet - vásárlóink és egy jobb világ számára!”
Annak bemutatására, hogy a C&A-nál mennyire könnyű a fenntartható választás, a márka ezen a tematikus területen minden jövőbeli projektjét és kezdeményezését a “Sustainability made easy” - „A fenntarthatóság egyszerűvé vált” égisze alatt kívánja összegyűjteni. Egy új, a fenntarthatósággal foglalkozó weboldallal indul, amely beépül az online shopba. Ezt még több fenntarthatóság fókuszú közösségi média kampány fogja követni – a következő nagy 360 fokos kampányuk az újrahasznosított fürdőruhákról szól. Indulás 2021 nyár elején. Ez a kommunikáció nemcsak online lesz elérhető, hanem az összes C&A üzletben is nagy hangsúlyt kap. Mindez pozitív, vidám és modern megjelenéssel.
Tudjon meg többet online!
Annak érdekében, hogy a C&A fenntarthatósági kezdeményezéseit, akcióit és anyagait mindenki számára könnyen hozzáférhetővé tegye, az új weboldalt 2021. május 5-től integrálják online shopjukba.
Ez egy könnyen érthető, szórakoztató és vidám, sokszínű bemutatása annak, amit a C&A a fenntarthatóság szempontjából tesz - kezdve a márka négy legfontosabb témájával.