Hogyan nyert meg a FOREO 30 millió szívet?
2021. július 31. írta: persica

Hogyan nyert meg a FOREO 30 millió szívet?

Nyolc év: így vált a beauty-tech vállalat a világ leggyorsabban növekvő bőrápolási márkájává

A svéd beauty-tech cég, a FOREO júliusban ünnepli a 8. születésnapját. Néhány héttel ezelőtt azzal is elbüszkélkedhet a cég, hogy a Lookfantastic szerint ő lett a világ egyik legjobb, prémium bőrápolási márkája. Helyét a TikTok-on is bebetonozta, döbbenetes számú, több mint 160 milliós TikTok nézettséggel a bőrápolási eszköz témájú videók között a legelső helyet foglalta el.

A szinte látnoki képességű Filip Sedic által 2013-ban alapított FOREO szinte berobbant a szépség-sztratoszférába és azóta sem mutat a lassulást. 2020-ban 10 másodpercenként egy FOREO eszközt értékesítettek, így a márka gyorsan a „bőrápoló eszközök” szinonimájává vált. Csupán a LUNA termékcsaládból több mint 20 millió termék talált gazdára szerte a világon. Tavaly, a Black Friday akció keretében mindössze 24 órára volt szükség ahhoz, hogy a svéd újító több mint 2 millió LUNA arctisztítót adjon el a foreo.com weboldalon keresztül. A koronavírus-járvány ellenére a vállalat több mint 30%-kal növelte az online értékesítést, nemcsak átvéve az irányítást az iparágban, de azt is bizonyítva, hogy a szépségápolás jövőjének egy útja van, mégpedig a beauty-tech.

„Amikor 2013-ban elindultunk, egyetlen csodálatos úttörő termék volt a kezünkben és egy álom. Kiderült, ez a kettő elég a sikerhez. Ma a FOREO több mint 80 országban van jelen, 3000 alkalmazottal, és világszerte a legmagasabb minőséget elismerő 30 millió vásárlóval. Ez az, amit igazán érdemes értékelni most, amikor a FOREO 8. születésnapját ünnepli."- mondta Boris Trupcevic, a FOREO vezérigazgatója.

„Legelső ügyfeleink százait kerestük fel visszajelzésért, hogy megbizonyosodjunk arról, továbbra is használják készülékeinket. Nagyon megható volt történeteket hallani arról, hogyan váltak LUNA arctisztítóink az emberek mindennapjai részévé. Ami még nagyszerűbb, hogy valamennyien elmondták, FOREO termékeik 8 év használat után is hibátlanul működnek, és még mindig olyan szépek és hibátlanok, mintha újak lennének, hihetetlen hosszú akkumulátor-élettartammal. Ez azt jelenti, hogy sikerült nemcsak az ügyfeleink igényeinek kielégítése, de a fenntarthatósággal kapcsolatos kihívásoknak és a technikai innovációknak is megfeleltünk!" – tette hozzá a vezérigazgató.

A svéd innováció a FOREO DNS-ében is ott van: a bőrápolási ipar Apple-jeként is emlegetett brand ikonikus terméke a LUNA, amely a világ első szilikonos arctisztító készüléke. Ma a LUNA a legtöbbet másolt szépségtechnikai termék a világon, és ahogy mondani szokták - az utánzás a hízelgés legőszintébb formája. 2019 végén Sanghajban egy precedens értékű bírósági ítéletben 3 millió kínai jüan (mintegy 140 millió forint) kártérítést ítéltek oda a márka védelmében, amely a Sanghaji Szellemi Tulajdon Bíróságának legnagyobb hamisítással kapcsolatos kifizetése volt a formatervezési minták megsértése miatt. Ez a hatalmas győzelem nemcsak a márka erőfeszítéseit szilárdította meg a hamisítók elleni háborúban, hanem bátorítást adott más márkák számára is, akik hasonló problémával küzdenek.

A FOREO a jövőbe mutatóan gondolkodik, és vallja, hogy az élő közvetítésű online kereskedelemnek meghatározó szerepe lesz az értékesítésben. Ezért a svéd beauty-tech cég egy újabb kalandba kezd: valódi, élő vásárlási élményt nyújt vásárlóinak, a SkinposiTVty névre keresztelt adássorozattal. A műsor elérhető lesz minden pénteken, a márka közösségi média csatornáin, a FOREO születésnapi hónapja alatt, július 9-től kezdődően. Érdemes követni a YouTube-on, vagy az élő közvetítést a Facebookon, Instagramon. A foreo.com különleges ajánlatai és a közösségi média kihívásai mellett a márka bepillantást enged a „színfalak mögötti” gyártási folyamatokba is, de közelebbről megismerkedhetünk a márka történetével és tippeket, trükköket kaphatunk, hogyan érdemes a legjobban használnunk a FOREO készülékeket.

FOREO számok és tervek:

Több mint 30 millió eladott termék

Többmilliárdos forgalom 8 év alatt

Világszerte több mint 225 díj

K+F kutatóintézet Kínában

20 globális központ és iroda hat kontinensen

Proznózis: 2021-ben kétszámjegyű növekedést

2021 negyedik negyedévében új termék bemutatása a „tiszta szépség” jegyében - ötvözve az iparágtól elvárható főbb trendeket. FOREO és testvér cége, a svájci FAQ márka közös tervei szerint erősebb befolyást kíván tenni a fogyasztási cikkek, a szájápolás, valamint a professzionális szintű bőrápoló eszközök piacán.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr216644422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása