Új vezető a Nestlé Food üzletágának élén
2021. augusztus 10. írta: persica

Új vezető a Nestlé Food üzletágának élén

Augusztustól Szikora Dóra veszi át a Nestlé Hungária Food üzletágának vezetését. Új szerepkörében feladata lesz, hogy válaszokat találjon a megváltozott piaci környezet kihívásaira, és tovább fejlessze az üzletág vevőorientált működését. A pozíciót eddig Szilva Mónika töltötte be, aki máshol folytatja karrierjét.

Szikora Dóra 14 éves FMCG tapasztalattal rendelkezik többek között sales, trade és brand marketing területeken. 2017-ben csatlakozott a Nestlé Hungáriához, ahol a Food üzletágon belül előbb Brand Manager, majd Category Manager pozíciókat töltött be. 2020 júliusában Corporate Commercial Development & E-Commerce Manager pozícióba kapott kinevezést, ahol felépített egy új struktúrában működő szervezeti funkciót, és hozzájárult a vevőorientált működési terület jelentős fejlődéséhez.

Dóra az új Food CEE szervezet vezetői csapatának tagja lesz, munkáját közvetlenül Marcin Poplawski CEE Food BEO irányítja majd.

A Nestlé Hungáriáról: A világ legnagyobb, több mint 150 éves élelmiszeripari vállalata 189 országban van jelen világszerte. A svájci vállalat Magyarországon három gyárában (Szerencsen, Diósgyőrön és Bükön), illetve budapesti központjában összesen több mint 2400 embert foglalkoztat, akik a jobb életminőség és az egészségesebb jövő megteremtéséért dolgoznak nap, mint nap.

 A Nestlé 30 éve van jelen Magyarországon, jelenleg a legnagyobb svájci befektető és munkáltató hazánkban. 2020 őszén bejelentett büki beruházásával immár 150 milliárd forintot meghaladó értékben fektet be itthon és továbbra is hosszú távú hazai jelenléttel tervez.

A szerencsi gyár a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és -töltő üzeme, ahol évente közel 40 ezer tonna kávé- és kakaópor készül, amely 30 országba kerül kiszállításra.

A diósgyőri gyár a Nestlé egyetlen, kizárólag üreges figurák gyártására specializálódott üzeme a világon, ahol 120 millió darab csokoládéfigura készül évente. Ezeket a termékeket több mint 20 országba exportálja a vállalat.

A cégcsoport állateledel-gyártásának kelet-közép-európai központja, a büki PURINA® gyár 2018-ban ünnepelte fennállásának huszadik évfordulóját. Termékei a világ több mint 50 országába jutnak el Bükről.

A Nestlé Hungária beszállítóinak többsége magyar vállalkozás, amelyek évente összesen 54 milliárd forintértékben adnak el termékeket és szolgáltatásokat a Nestlé globális hálózatának.

A Nestlé Hungária Magyarországon forgalmazott márkái: Purina, Nestlé Beba, Maggi, Nesquik, Szerencsi Kakaópor, Nescafé, Nescafé Dolce Gusto, Ricoré, Nespresso, Starbucks at Home, Boci, Balaton, After Eight, Smarties, KitKat, L’Atelier, Nestléreggelizőpelyhek. A vállalat Magyarországon ásványvizeket nem értékesít, a Nestlé Aquarel márkával ellátott ásványvizeket egy független cég gyártja és fogalmazza.

A Nestlé Health Science üzletág speciális tápanyagigényekre épített táplálásterápiás megoldásokkal segíti az érintett csoportokat, míg Nestlé Professional magas minőségű gasztronómiai és italmegoldásokat kínál a HoReCa szektor és közintézmények számára.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr3116655768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása