‘Illatot alkotni számomra személyes és bensőséges folyamat, és ezt most különösen megtapasztaltam a Burberry Hero esetében, amely a márka számára készített első illatom is egyben. Célom az volt, hogy a Burberry Hero a modern férfiasságot testesítse meg, a legősibb emberi és állati ösztönök esszenciáját hordozza, és érzékeltesse az erő és érzékenység együttes jelenlétét is. Izgalmas élmény volt együtt dolgozni Adam Driverrel, aki egy fantasztikus személyiség. Öröm számomra, hogy ő kelti életre a Burberry Hero illatot. Hihetetlen, mennyire hitelesen képes kifejezni és megtestesíteni, hogy mit is jelent a férfiasság napjainkban – hogyan lehet az erő lágy, és miként adnak erőt az érzelmek. A márka alapítója, Thomas Burberry is ezt az egyensúlyt képviselte, nem véletlenül választotta a lovat a márka ikonikus emblémájává, hiszen rendkívül erőteljes kisugárzása van, mégis romantikus asszociációkat hordoz. Ez a kettősség a mai napig jelentősen meghatározza a márka üzenetét.’ Riccardo Tisci, Burberry kreatív igazgató.
Vadonatúj férfi illata, a Burberry Hero kampányához a márka Adam Drivert kérte fel. A kampány olyan férfit jelenít meg, aki számára fontos érték a szabadság, aki kész formálni személyiségét, és nem kötik gúzsba az előítéletek. A szabadság, átalakulás és a férfi energia megtestesülése. Önmagunk felfedezése, és a bennünket körülvevő csodálatos természeti világ tisztelete.
‘Nagy öröm volt számomra együtt dolgozni a Burberry márkával a Burberry Hero illat kampányában és a tervezővel Riccardo Tisci-vel is, akinek ez az első illata a márkánál.’ Adam Driver
A kampányfilmet olyan ismert nevek fémjelzik, mint Jonathan Glazer rendező, vagy Mario Sorrenti fotóművész. Mario Sorrenti lenyűgöző szépségű természeti környezetben kapta lencsevégre a titokzatos és kalandvágyó Adam Drivert. Adam az illat üzenetét a szabad önkifejezés és az ellentmondásokban rejlő szépség megtestesítésével adja át: erő és lágyság, magabiztos fellépés és mások iránti érzékenység, sportosság és kreativitás.
A KAMPÁNY
A kampány megkérdőjelezi a hagyományos férfiasságról vallott sztereotípiákat, közös kalandra hívja a lovat és az embert modern mítoszt teremtve. A sötét sziklafallal övezett tengerpart - amely a lenyűgöző szépségű ló bézs színének kontrasztja is egyben - remek hátteret ad és kiemeli Adam Driver természetes erőt sugárzó sportos testfelépítését és jól érzékelteti a Riccardo Tisci féle kettősséget, valamint az állatvilág erejét.
A csodálatos metafora segítségével – az ember mitikus lénnyé változik át a tenger habjai között - a kampány egy olyan férfit hív elő, aki bátran fejest ugrik az ismeretlenbe, megküzd az elé tornyosuló akadályokkal és formálódik, megújul, miközben mégis hű marad önmagához.
AZ ILLAT ÉS AZ ÜVEG
Az illatnak a szikrázó bergamott kölcsönöz ragyogást, a boróka és a feketebors pedig felpezsdíti. Az energikus illatnak a világ három pontjáról - Virginia, Atlasz hegység, Himalája - származó meleg cédrusfa ad mélységet a szívjegyben.
‘A Burberry Hero az erő és az egymás iránti érzékenység kettősége mellett teszi le voksát. Olyan illat, amely a Burberry időtlenségét képviseli, mégis modern. Az egyetemesség és egyediség ötvözete. Az illat sejteti a férfiben rejlő, természettől fakadó állati ösztönöket, melyek jól megférnek az igaz emberbarát eszmékkel.’ Aurélien Guichard, Parfümőr.
A Burberry logóval ékesített illatüveg erőt sugárzó és modern, akárcsak az illat. Szögletes formája a ló patájának absztrakt képi megjelenítése is egyben. A ház alapítója, Thomas Burberry monogramja szintén fellelhető az üvegen.
Kapható 2021. őszétől a Douglas, Müller és Marionnaud parfümériákban, valamint webshopjaikban.