Örök fiatalság helyett autentikus öregedés
2022. április 11. írta: persica

Örök fiatalság helyett autentikus öregedés

A ragyogás a szépség új valutája

Az évek múlásával minden változik körülöttünk, a társadalom, a technológia, a kultúra és az értékek is. A világban zajló váratlan események hatására évről évre át kell értékelünk és újra kell gondolunk mindent. Új gondolkodásmódok és ideológiák kúsznak be mindennapjainkba, amelyek akarva-akaratlanul egész életünkre hatással vannak, legyen az ízlésünk megváltozása, értékeink újrafogalmazása, mindennapi cselekedeteink formálása vagy akár a szépségről alkotott képünk gyökeres átértékelése. Az AVON Szakértői most a szépségideálok alakulását vették górcső alá, amely igen radikális változáson ment keresztül a közelmúltban. Sok éven keresztül ugyanis a fiatalság volt a szépség legfőbb forrása, de manapság új szépségideál hódít, mégpedig az autentikus öregedés.

A világjárvány felerősítette az élet törékenységének tudatosságát, melynek következtében az öregedéshez való hozzáállásunk jelentősen megváltozott. Az 55 év feletti nők közül ötből kettő már nem sorolja a ráncokat és a finom vonalakat legjelentősebb bőrhibái közé, derül ki az AVON kutatásából. Napjainkban sokkal jobban értékeljük az életet, mint valaha, úgy gondoljuk, az öregedés egy ajándék, és ennek megfelelően változott a szépség és az öregedés viszonyáról alkotott véleményünk is.

Manapság egyre nagyobb az igény arra, hogy testünkön a korral járó változásokat elfogadjuk ahelyett, hogy menekülnénk előlük, amely következtében az öregedésgátlás helyett előtérbe kerültek a különböző bőrtípusokra és egyéni problémákra koncentráló készítmények. A legfőbb célunk, hogy csak olyan hatóanyagokat és termékeket használjunk, amelyek bőrünk igényeire szabottak és saját problémáink enyhítésére kínálnak megoldást, hogy korunknak megfelelően, a legszebb és legüdébb formánkban tündökölhessünk.

Igyekszünk bőrünk egészségét és hidratáltságát megőrizni, emellett pedig nagy hangsúlyt fektetünk bőrünk védelmére is, amely elvek követésével kiküszöbölhetjük a legáltalánosabb problémákat. A rendszeres fényvédő használat mellett bőrünk biztosan meghálálja a mélyre ható hidratálást, ezért ajánlják az AVON Szakemberei az Anew Hydra Pro Vita-D mélyhidratáló arckrémet, amely segít aktiválni bőrünk D-vitamin termelődését, így erősíti meg védőrétegét a külső hatásokkal szemben, és segíti, hogy képes legyen a nedvesség megkötésére akár 72 órán át.

A bőrápoláson túl pedig a szépségápolásban is elmozdulás tapasztalható, például egyre több nő szeretné letenni a hajfestéket és elfogadni haja természetes őszülését is. Ilyen például Busi Andrea is, az AVON CSR specialistája, aki a következő gondolatokat osztotta meg velünk ezzel kapcsolatban: „43 évesen hagytam abba a hajfestést, és amikor már nyilvánvalóvá vált az ősz hajam felvállalása, akkor sokszor kaptam meg azt a kérdést, hogy egy szépségipari vállalat alkalmazottjaként hogyan tehetem ezt meg. Büszke vagyok arra, hogy mi az AVON-nál arra ösztönözzük a nőket, hogy legyenek úgy szépek, ahogyan ők maguk szeretnének, a saját elvárásaiknak megfelelve, a saját igényeik szerint.”

Az öregedés felértékelődésével párhuzamosan az aktuális trendek is hozzájárultak ahhoz, hogy a narratíva olyan irányba változzon, ahol a szűrő nélküli hitelességet a látszólagos tökéletesség elé helyezik. Ezt jól alátámasztja például a  TikTok közösségi médiaóriás felemelkedése is, amely globális platformot adott az "igazi" embereknek, és ezzel ellentrendet hozott az Instagram nagyon csiszolt világával szemben, amely oly sokáig dominált.

Végeredményképpen, a trendváltozás a bőrápolás és a szépségápolás szempontjából nem az öregedés elleni küzdelem megszűnéséről szól, hanem a hiteles öregedés felértékelődéséről és elfogadásáról. Megértjük a bőrünket és meg akarjuk adni neki, amire szüksége van ahhoz, hogy egészséges, erős és ragyogó legyen, bármilyen életszakaszban is vagyunk. Saját magunkból szeretnénk kihozni a maximumot, nem pedig mások ideáljainak megfelelni.

Az AVON-ról

Az Avon már 135 éve áll a nők mellett: innovatív, minőségi szépségápolási termékeket kínálva nők által, nőknek. Világszerte több millió független Tanácsadó értékesíti kapcsolatrendszerén keresztül az olyan ikonikus márkákat, mint például az Avon Color vagy az ANEW, ezáltal építve saját szépségápolási vállalkozását teljes- vagy részmunkaidőben. Az Avon támogatja a nők önmegvalósítását, vállalkozói szellemét és jólétét. Világszerte több, mint 1 milliárd dollárt adományozott a nőket érintő társadalmi és egészségügyi problémák megoldásának támogatására. Tudj meg többet az Avon-ról és termékeiről a www.avonworldwide.com vagy az avon.hu honlapokon. 

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr8217805441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása