A MODIVO legújabb kampányában folytatja a színes világ történetét, melynek az emberiség áll a középpontjában. A legújabb kampányvideó tele van filmes utalásokkal, CGI technológiával, színekkel és inspiráló trendekkel - tökéletesen tükrözi a márka lényegét.
A MODIVO a kampányvideóval egy nosztalgikus, és kifejező utazásra invitál minket egy olyan világba, ahol megtaláljuk a teljességet, ahol a legjobb énünket adjuk a mindenkiben közös elvek mentén. Ez egy boldog hely, tele szépséggel, nyitottsággal, a kíváncsiság megélésével, a fejlődés lehetőségével és a belső erő kisugárzásával.
Az utca a mi kifutónk - itt születnek a trendek és a legjobb inspirációk. A MODIVO a jövő városaiba - a technológiai metropoliszokba - repít minket, amelyeket modern és újraértelmezett ruhákban járunk végig. Itt high-tech kiegészítőkkel és színes hologramokkal stilizálva játszunk a konvenciókkal, terjesztjük ki az auránkat és keressük a hozzánk hasonló embereket. Az energia és az érzékenység áramlása szemmel is látható. Amikor megtaláljuk a helyet, ahova tartozunk, akkor kiteljesedést, támogatást és vigaszt érzünk.
A MODIVO arra ösztönöz minket, hogy ez az utazás csak az önmagunk felfedezésének kezdete legyen, mert az egyediség, a hitelesség és a kifejezőkészség belőlünk indul. Együtt építhetjük fel azt a világot, ahol teljes életet élhetünk. A videó fő üzenete az önkifejezésről, a helykeresésről, az együttlétről és az erőről szól. Kiemelt szimbóluma a szín - a hősnő ezt keresi a világ minden zugában, és nem veszi észre, hogy ő maga az erő. A szín, amit egy szimbolikus könnycsepp szabadít fel, a nő útikalauzává válik, és energiával tölti fel, hogy még könnyebben megtalálja a helyét. A hősnő szó szerint és átvitt értelemben is a színtelen város fölé emelkedik. Azzal, hogy leszed egy gyümölcsöt a fáról, amibe egy színt zártak, egy olyan helyre költözik, amely tele van élettel és erővel. Egy színes törzs vezetőjévé válik, ami együtt indul még több színt keresni. Közösen eljutnak egy olyan helyre, ami a színek oázisa, és amely boldogságot és beteljesülést hoz számukra.
Mint egy nyitott műalkotás, a videó is teret enged a szabad értelmezésnek. A szimbólumokat mindenki saját érzékenységének megfelelően értelmezheti.
"A fej, ami a reklám végén megjelenik, egyesek számára a színek istennője, az így materializálódott hősnő belső ereje és aurája lehet. Mások számára pedig egy varázslatos vigasz, egy hely, ahová el kellett jutniuk az embereknek." - mondja Julia Rogowska, rendező.
"A MODIVO hősnőjének szüksége van arra, hogy egy közösséghez tartozzon. Hasonló érzékenységet keres, mert ez ad neki erőt. Ez a történet az önszeretetről és a mások iránti szeretetről szól. Az empátiáról és arról, hogy önmagad legyél. Ez a világ megváltoztatásának kulcsa. Ha feltárjuk magunkat, olyan emberekkel találkozunk, akik hasonlóak hozzánk, és akkor megtörténik a varázslat!” - teszi hozzá Ola Szol, a MODIVO igazgatója.
Egyes jeleneteket a Szaharában vettek fel, a kultikus Star Wars-saga forgatási helyszíneinek közelében. A sivatagi terek közvetlen utalás a futurisztikus mozira. A rejtett szimbólumokat tartalmazó, kétértelmű videó egy végtelen mű - a MODIVO egy olyan hősnő történetét szeretné folytatni, akivel mindannyian azonosulni tudunk. Az önmagunk felfedezése és kifejezése, hangsúlyozva, hogy mindenki más - modern és technológiailag fejlett módon bemutatva a MODIVO tökéletes tükörképe.
A MODIVO egy 13 európai országban jelenlévő, több márkát forgalmazó divatüzlet, amely több mint 500 gyártó ruháit, cipőit és kiegészítőit kínálja a luxus, alkalmi, streetstyle, sport és környezetbarát kategóriákban. A MODIVO-n elérhető márkák között szerepel a Guess, a DKNY, az IRO, a Levi's, a Rotate, a Max Mara, a TwinSet, a Furla és a Tommy Hilfiger. A CCC csoport részeként a MODIVO saját márkás portfólióval is rendelkezik, amelyek közé tartoznak: Simple, Rage Age, Sprandi, Americanos és Togoshi. A többmárkás üzlet teret teremt a kreatív önkifejezésnek a divaton keresztül – a prémium minősítés nem csak a márkákról szól, hanem mindenekelőtt vásárlási élményről. A MODIVO egy olyan hely, amely tele van divatinspirációval és önkifejezéssel. Mindenki felfedezheti a személyiségéhez és karakteréhez illő termékeket.