Új helyen és megújult külsővel tért vissza a Lush Westend!
2022. április 30. írta: persica

Új helyen és megújult külsővel tért vissza a Lush Westend!

Április 29-én, pénteken délelőtt 10 órakor megnyitotta kapuit a Lush Cosmetics új üzlete a Westendben. A négy magyarországi üzlet közül ez az első, amely 96 négyzetméteres eladótérrel és egy egészen új vásárlói élménnyel várja a látogatóit. 

“Hatalmas öröm az egész csapatunk számára, hogy egy nagyobb üzletbe költözhettünk, ahol még több vásárló napját tudjuk majd feldobni termékeinkkel és a megszokott, csodás Lush-hangulattal! Továbbra is fontos számunkra, hogy mindenki, aki ellátogat hozzánk, úgy érezze, hogy nemcsak a számára tökéletes terméket találta meg, hanem egy élmény részese is lehetett." - Bujtor Barbara, a Lush Westend üzletvezetője

Egy olyan időszakban, amikor a fizikai üzletek hatalmas gazdasági nyomás alatt állnak, a Lush továbbra is elkötelezett amellett, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a termékeit és innovációkkal, új vásárlói élményekkel gazdagítsa látogatóit.

Az új üzletkoncepciónak és az egyszerűsített vásárlási folyamatoknak köszönhetően a vásárlói élmény sokkal átláthatóbbá válik majd. Az új koncepció a különböző termékcsaládokat - hajápolás, bőrápolás, fürdőzés, zuhanyzás és ajándékozás - azok saját identitását figyelembe véve mutatja be és lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy könnyedén válogathassanak a friss, kézzel készült kozmetikumok sokszínű választékából, beleértve az ajándékok hosszú sorát is, különös tekintettel a közelgő Anyák napjára.

“REDUCING, REUSING, RECYCLING”

A cég “Leave The World Lusher Than We Found It” elvének részeként az egyik fő fókusz a bútorelemek újragondolása volt. Az etikusan beszerzett és tartós anyagokból készült új bútorok mellett az előző üzletből származó meglévő darabok újrahasznosítására és felújítására is sor került, ezzel csökkentve az üzlet felújítási folyamatának környezeti hatását és a keletkező hulladék mennyiségét.

Hiszen amióta csak Mo Constantine, a Lush egyik társalapítója – nem kevesebb mint 30 éve - feltalálta a fürdőbombát, a Lush nagy támogatója a testi-lelki jóllétnek. “Hiszünk a hosszú, gyertyafényes fürdőkben, a közös tusolásban, a masszázsban és a parfüm csodálatos illatában” – ez is része a szándéknyilatkozatunknak, és cégként a szellemiségünk alapjához tartozik.

LUSH PARTYK

A tágasabb üzlettér lehetővé teszi, hogy a Lush Westend több népszerű friss, kézzel készített, személyre szabható partyt kínáljon új, exkluzív termékekkel. Születésnap? Nemszületésnap? Lánybúcsú? Családi összejövetel? Sima ügy!

https://www.lush.com/hu/hu/a/lush-parties 

A Lush-t több mint 27 éves fennállása óta az innováció és a cég etikája vezéreli. Az olyan úttörő szépségápolási termékek megalkotóiként, mint a fürdőbomba, a tusfürdőzselék és a szilárd samponkorongok, a Lush nagy hangsúlyt fektet a friss alapanyagokra, például a bio gyümölcsökre és zöldségekre. A Lush fáradhatatlanul küzd az állatkísérletek ellen és egy rendkívül széleskörű ’Ethical Buying’ részleget is működtet, mellyel tisztességes és fair-trade kereskedelmi kezdeményezéseket dolgoz ki. A Lush a kozmetikai ipar élén jár a túlcsomagolás elleni küzdelemben: figyelemfelkeltő kampányokkal, és olyan termékek fejlesztésével, melyek csomagolás nélkül, "pucéran" is ugyanúgy megállják a helyüket.

A Lush jelenleg 48 ország több mint 900 üzletében van jelen, 38 weboldallal, melyek világszerte szállítanak, valamint a több mint 30 nyelven elérhető applikációk, csatornák és digitális közösségek globális hálózatával rendelkezik.

www.lush.com 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr1517820735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása