A CND története
2018. szeptember 11. írta: persica

A CND története

A CND™ társalapítója és művészeti vezetője, Jan Arnold, missziójának tekinti a körömápolás fejlődésének ösztönzését miközben a professzionális körömápolókra és gondosan kiszolgált vendégeikre helyezi a fókuszt. A CND™-t 1979-ben Dr. Stuart Nordstrom (Jan Arnold édesapja), egy gyakorló fogorvos alapította, akinek az ötletet a körömfejlesztéshez az adta, amikor egyik páciense megjegyezte, hogy a fogászati héjak szaga emlékezteti az épített körmökhöz használt anyagéra. Röviddel ezután Dr. Stuart Nordstrom feltalálta a körömipar első monomer készítményét, amely természetes és nem sárguló – ez volt a SolarNail™.

Most, 39 évvel később, Jan Arnold a professzionális körömápolás globális vezetőjeként az élvonalban áll, miközben előmozdítja a divatszemléletű megközelítést a szépségápolásban. Jan segítette hozzá a márkát, hogy a kifutói körömtrend egyik legkeresettebb szépségipari vállalatává váljon, a legjelentősebb divatkreátorokkal való együttműködések által világszerte - a Libertine-től kezdve a The Blonds-on keresztül, a Ryan Lo vagy a Gareth Pugh kollekciókig. Ahol valaha a divatbemutatók a sminkre és hajra fókuszáltak, a CND™ megnyitotta az utat a körömmárkák számára, hogy a backstage-ben és a kifutón helyet kapjanak a lenyűgöző körömdizájnok és innovációk. 

Jan Arnold kitartott a CND™ igazi öröksége mellett, elkötelezve magát a professzionális körömszakma iránt. A kizárólag professzionális használatra megalkotott SHELLAC™ Luxe bevezetésével a szakemberek luxus színvonalú szolgáltatást tudnak ajánlani az ügyfeleiknek, miközben megtakarítanak sajátmaguknak is 15 perc értékes időt. “A CND-nél folyamatosan igyekszünk a szolgáltatásaink tempóját és minőségét növelni. Az új CND™ SHELLAC LUXE szint ugrást jelent az iparág számára. Ez egy prémium szolgáltatás, ami zászlajára tűzte azokat az igényeket, melyeket a körömszakértőink és a vendégeik támasztottak, azaz a gyorsabb és kifinomultabb szolgáltatást.” - mondja a CND™ társalapítója és művészeti vezetője.

Jan Arnold megőrzi és továbbörökíti a CND™ márkát hitvallásának és küldetésének életbentartása mellett: mindez a SZENVEDÉLY, RAGYOGÁS, ELVHŰSÉG, PROFESSZIONÁLIZMUS, és BÁTORSÁG.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr214234607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása