Ki a Te példaképed?
2020. március 16. írta: persica

Ki a Te példaképed?

Megmutatom az enyémet!

Nőnek lenni csodás, de olykor az élet hatalmas akadályokat görget a lábaink elé, amelyek átugrásához támogatásra, bíztatásra lehet szükségünk. Ilyenkor kell valaki, aki inspirál és erőt ad nekünk ahhoz, hogy elhiggyük bármire képesek vagyunk.

Sok erős és motiváló nővel találkozhatunk nap mint nap, akik szívüket lelküket beleadva küzdenek céljaik eléréséért, sikereikkel motiválnak bennünket utunk során vagy csak mellettünk állnak, ha szükségünk van rájuk.

Az én példaképem, nem más mint az ÉDESANYÁM! Így nagybetűkkel!

Mindig erős asszonynak tartottam. Szigorú is volt kellőképpen velünk, a lányaival. Okos, a világ dolgaira nyitott természetű, ámbár néha makacs, és ezen tulajdonságával nehezen jutok ma is dűlőre vele… de:

10 éve még jobban értékelem őt, még jobban felnézek rá, még jobban becsülőm, és tisztelem!

Mert: 10 éve karácsonykor mondta el nekünk, hogy melldaganatot diagnosztizáltak nála. Én megrogytam a hír hallatán, pláne úgy, hogy két éves volt akkor az első szülött unokája, a hugom kislánya meg éppen fél éves. Láttam, hogy milyen remek Nagymama, és pont azt nem láttam, és nem is akartam látni, hogy az unokái ne lehessenek vele, hogy ne lássa őket felnőni. Kemény harc kezdődött, keményen, kitartóan küzdött az Édesanyánk. Ahová csak tudtam vittem: orvos, vizsgálat, onkológia. Ő mindig pozitívan állt a dolgokhoz, sírni sem láttam ezen időszak alatt, soha egyszer sem, mikor a kemoterápia hatására kihullott a haja, és mentünk a parókáért, akkor is csak a jót látta, hogy úgyis kinő, átmeneti állapot, színes kendőket tett a fejére, viccelődött a gyerekekkel, és minden idejét az unokáinak szentelte, ahogy Ő mondja most is: az unokái éltetik, a három kislány! A Főorvos asszony, aki kezeli Édesanyámat, példaként emlegeti mind a mai napig az Onkológián, mert aki ilyen pozitív hozzáállással megy szembe a megbetegedésnek, azt a Jó Isten megsegíti. Így is lett… egy ideig…pont benne voltunk abban a bizonyos 5. évben, minden lelet negatív, tumor marker negatív…. Teljes test Pet CT… és akkor megint próbatétel elé állította Édesanyánkat a sors: csontáttét!

Majdnem minden előröl kezdődött, kórház, műtét, lábadozás, kezelések. Most 2020 van, újra az 5. évben vagyunk, minden lelet évek óta negatív, és egy hónapja nyilvánította a Főorvos asszony egészségesnek Édesanyát.

10 kemény év, 3 kisunoka, 1 életerős asszony! Ő a mi Édesanyánk, szerintünk a legjobb Nagymama a világon! Példaértékű amit végigcsinált!

Ő mindig örömet szerez a gyerekeknek, most egy kicsit én is szerzek neki!

Fotó: saját (PR)

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr10015527664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása