Turbó Diéta beszámoló
2016. május 17. írta: persica

Turbó Diéta beszámoló

... túl a második héten ...

Sziasztok, szépséges barackok! Turbó diétám harmadik összefoglalója, fogadjátok szeretettel: Túl vagyok a második héten! Nagyon jól érzem magam, az ebédre készített turmixot immáron kiválthattam egy étkezéssel. A 30 napos program egyik legjobb része talán ez! A ebédre készített turmix helyett zöldség leveseket, és cukor nélküli, de isteni gyümölcsleveseket főztem, volt olyan napom, hogy csak egy finom zöldségleves natúr levét ittam meg. 600 kcal értékű fehérjében gazdag és szénhidrátszegény ételt fogyasztok ebédre, és laktató, finom, továbbra sincs éhíség érzetem. Két alkalommal viszont nagyon elcsábultam, és vettem epret és azt ettem meg, vagy 2 fürt fehér szőlőt. Kifejezetten élvezem a könnyű ételek fogyasztását, bár én ennek előtte sem voltam híve a nagyon kalóriadús étkezésnek. Ami nagyon pozitívan meglepett, az az, hogy 1 cm-el beljebb tudtam húzni a centimétert a derekamnál és a csípőmnél is, és ennek felettébb örülök! További 1 kiló mínusz!Sajnos az esős idő a héten nem kedvezett a futásomnak, így azt egy alkalommal tudtam csak kivitelezni. Május 22.-én futok a Női futógálán ismét egy negyed maratoni távot, és nagyon motivált vagyok, mert tudom, hogy addigra még egy kiló lemegy, és jobban fog menni a 10km-es táv teljesítése is! Fontos tudnotok, hogy aki a diéta mellett aktívan sportol, az edzés előtt és után igyon meg fél-fél adag Turbó Diéta turmixot. A héten még a súlycsökkentéses szakaszban vagyok, majd a stabilizálás szakasz lesz az utolsó hét. És kíváncsian várom, hogy mennyit fog mutatni a végén a mérleg, bár már nagyon jóban vagyunk.Sziasztok, folyt.köv! PR  

www.turbodieta.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr318725834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása