A LifeClass Hotels & Spa, Szlovénia legnagyobb tengerparti szállodalánca, egy exkluzív sajtóesemény keretében mutatta be legfrissebb eredményeit és 2025-ös terveit a magyar piacon.
A tavaly májusi budapesti bemutatkozás után, melynek a frissen nyílt Madame Tussauds Budapest adott otthont, immár másodszor érkeztek a szlovén szállodás szakemberek fővárosunkba. Az idei sajtótájékoztatónak ismét különleges helyszín adott otthont: a Budai Várnegyed egyik rejtett kincse, a Mátyás-templom tornya és tetőszerkezete között található gallériásterem.
A rendezvényen mintegy 25 magyar újságíró és influencer vett részt, akik első kézből értesülhettek a LifeClass Hotels & Spa legfrissebb fejlesztéseiről, valamint a magyar piac növekvő szerepéről a szállodalánc életében. 2024-ben a magyarok összesen 123.479 vendégéjszakát töltöttek Portorozban, ebből 14.712 -öt a a LifeClass Hotels and Spa hoteljeiben, és 2025 januárjában már 2.653 éjszaka foglalása történt meg. A szállodalánc reményei szerint az idei évben hasonló vagy még nagyobb vendégforgalomra számíthatnak.
Az eseményen Mitja Žnidaršič, a szállodalánc értékesítési és marketing ügyvezető igazgatója mutatta be a 2024-es év legfontosabb eredményeit, köztük a legújabb fejlesztést is, miszerint tavaly júniusban teljes felújítás után megnyitották a Riviera Hotelt. Majd kolléganői, Ylenia Loredan és Katerina Grego pedig a szállodalánc különlegességeit és szolgáltatásait ismertették. A LifeClass Hotels & Spa kiemelte, hogy a növekvő magyar érdeklődésre reagálva egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a magyar vendégek elérésére és kiszolgálására. Ennek érdekében a szállodalánc weboldala már magyar nyelven is elérhető. LINK A prezentációt követően a résztvevők egy exkluzív fogadáson vettek részt, ahol megkóstolhatták a híres helyi, szlovén narancsbort (mely fehér Malvazija szőlőből készül és hosszabb érési folyamaton megy keresztül), valamint klasszikus mediterrán ízvilágú kóstolót.
A gasztronómiai élményt tovább gazdagították a Morgan oliva farm különböző ízesítésű olajai és a történelmi, de ma is hagyományos módszerekkel működő Piráni Sólepárló "só virágai" (fleur de sel).
Az esemény fénypontjaként az újságírók és a szlovén vendéglátók privát toronytúralátogatáson vehettek részt a Mátyás-templom kilátójában, ahonnan 360 fokos panorámában csodálhatták meg a várost a tavaszi naplementében és az azt követő kék órában.
Az élményt a torony 18 órai harangozása tette még varázslatosabbá. A budapesti sajtóesemény előtti napon Prágában is hasonló rendezvényt tartottak, amelyet szintén a HotelPremio PR hazai csapata szervezett, cseh országi partnerük segítségével. A prágai eseményen mintegy 30-35 cseh újságíró ismerkedhetett meg idén először a LifeClass Hotels & Spa kínálatával a cseh főváros központjában.
A LifeClass Hotels & Spa továbbra is aktívan jelen szeretne lenni a magyar piacon, és célja, hogy még több magyar turistát csábítson egy felejthetetlen szlovéniai pihenésre – médiakampányokkal, sajtóutakkal és influenszerekkel való együttműködésekkel.