A gyermekéhezés kérdése Magyarországon aktuálisabb, mint valaha. 2014-ben az unió statisztikai szervezete, az Eurostat kimutatta: a magyarországi 2013-as szegénységi adatok sokkal rosszabbak a visegrádi országokéinál, és immár Bulgária és Románia felé közelítenek. Különösen súlyos a gyermekek helyzete, a Tárki kimutatása szerint Magyarországon mintegy ötvenezer tartósan éhező és négyszer annyi kríziséhező a gyermek él. A Nurture the World elnevezésű, globálisan működő szervezet célja a gyerekek éhezésének enyhítése a világ legszegényebb régióiban. Európában Magyarország az elsők között csatlakozott a kezdeményezéshez, ahol 2014-ben a Nurture the World az AMNESIA márkát választotta partneréül a Nurture póló értékesítéséhez. Az együttműködés idén is folytatódik, ezúttal egy táska értékesítésével, amelynek az eladásából származó bevétel egy része a Gyermekétkeztetési Alapítványhoz kerül.
A bejegyzés trackback címe:
https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr138744466
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.