Exkluzív márkaesemény a Szépművészeti Múzeumban
2025. június 12. írta: persica

Exkluzív márkaesemény a Szépművészeti Múzeumban

A Dreame technológiáit ma már több mint 120 országban, több mint 21 millió háztartásban használják. A márka folyamatosan bővíti tevékenységét, és olyan új területeken is megjelenik, mint a fűnyírás vagy a medencetisztítás – újradefiniálva az otthoni kényelem fogalmát.

Alig több mint egy évvel a magyar piacra lépése után, a Dreame figyelemre méltó mérföldkövet ért el azzal, hogy 2025 márciusában elérte a 21%-os piaci részesedést a robotporszívók szegmensében és gyorsan a hazai háztartások egyik legismertebb márkájává vált.

A márka hivatalos bemutatkozó eseményére 2025. május 30-án került sor Budapesten, a Szépművészeti Múzeum impozáns Román Csarnokában Az esemény nemcsak a márka eddigi sikereit emelte ki, hanem egy új korszak kezdetét is jelezte: a Dreame célja, hogy Magyarországon is forradalmasítsa a takarítást – könnyedén, intelligensen, stílusosan. A világ egyik legdinamikusabban fejlődő okostakarítási márkája, a Dreame, 2025. május 30-án mutatkozott be hivatalosan a magyar közönség előtt egy különleges rendezvényen, amelynek a budapesti Szépművészeti Múzeum lélegzetelállító Román Csarnoka adott otthont.

A márkaaktiváció a Dreame első hivatalos szereplése volt Magyarországon a 2023 végi piacra lépést követően. Az esemény pedig az innováció és a kulturális örökség találkozására épült. „A múlt és a jövő találkozási pontja – a Román Csarnok a kézművesség időtlen szépségét tükrözi, míg a Dreame az intelligens otthoni technológia jövőjét képviseli. Ez a figyelemre méltó helyszín szimbolikus hídként szolgált a hagyomány és az innováció között."- mondta Frida Li, a Dreame Magyarországért felelős vezetője. Az elmúlt évben a Dreame aktívan építette és optimalizálta helyi disztribúciós hálózatát. Ennek eredményeként 2025 márciusára a vállalat 21%-os piaci részesedést ért el a magyarországi robotporszívó szegmensben, és erős jelenlétet alakított ki mind az online, mind a vezető offline kiskereskedelmi csatornákon. "Ez az esemény több volt, mint egy termékbemutató - teljes márkaélményt kínált és egyben lehetőséget adott arra, hogy növeljük az ismertségünket, támogassuk kiskereskedelmi partnereinket, bemutatkozzunk potenciális partnereknek, a média képviselőinek és a tartalomkészítőknek, valamint megerősítsük hosszú távú elkötelezettségünket a magyar piac iránt" – hangsúlyozta a Dreame Magyarországért felelős vezetője.

Az innováció és a mindennapi élet találkozása A résztvevők személyesen ismerkedhettek meg a Dreame legújabb csúcstechnológiás megoldásaival, köztük az X50 és L40 szériával, valamint a nagy népszerűségnek örvendő X40 Ultra modellel. Ezek a készülékek olyan okos funkciókkal rendelkeznek, mint a felmosó automatikus felemelése, a szennyeződések felismerése vagy az intelligens térképezés – mindez stílusos, prémium kivitelben, a könnyű használat és hatékonyság jegyében. Globális jövőkép helyi fókuszban A Dreame globális küldetése, hogy egy élvonalbeli technológiai ökoszisztémát hozzon létre, amely nemcsak ösztönzi az innovációt, hanem formálja is a jövő életmódbeli trendjeit. Magyarországon ez a vízió abban ölt testet, hogy világszínvonalú megoldásokat tesz elérhetővé a helyi háztartások számára – hatékonyabbá, élvezetesebbé és egyszerűbbé téve a mindennapi takarítást.

A következő két évben a Dreame célja, hogy Magyarország első számú okostakarító márkájává váljon.

Ennek elérése érdekében a vállalat a következőkre összpontosít:

• piaci részesedésének növelése,

• a kiskereskedőkkel való partnerségek megerősítése,

• valamint a márka ismertségének növelése lokalizált marketing és stratégiai együttműködések révén.

Mi teszi különlegessé a Dreame-t?

A kiválóság három pillére

1. Fejlett technológia – kiváló navigáció, erőteljes szívás és teljes automatizálás.

2. Felhasználóközpontú kialakítás – elegáns esztétika intelligens funkcionalitással párosítva.

3. Integrált ökoszisztéma – robotporszívók, kézi készülékek, nedves-száraz tisztítók és fűnyírók, amelyek mindegyike intelligens vezérlőplatformokon keresztül működtethető.

A Dreame komoly erőforrásokat fordít a kutatás-fejlesztésre, lehetővé téve az értelmes, gyors és célzott innovációt, amely valóban a felhasználói igényekre reagál. Az alapító víziójával összhangban a vállalat olyan technológiákat integrál termékeibe, amelyeket eredetileg az asztrodinamika és az űrtudomány területén fejlesztettek ki. Ezeket a csúcstechnológiás megoldásokat a Dreame a hétköznapi háztartási eszközök világába ülteti át, így hozva el az űrszintű innovációt a modern otthonokba.

Magyarország – kulcsszereplő Közép- és Kelet-Európa piacán „Magyarország kiemelt stratégiai szerepet tölt be a Dreame közép- és kelet-európai terveiben. A magyar vásárlók technológiailag tájékozottak, minőségtudatosak, és egyre nagyobb érdeklődést mutatnak az okosotthon-megoldások iránt. Számunkra Magyarország nemcsak egy önmagában is értékes piac, hanem egyben egy kulcsfontosságú kapu is a régiós terjeszkedéshez” – foglalta össze Frida Li, a Dreame Magyarországért felelős vezetője.

A Dreame-ről A 2017-ben alapított Dreame Technology mára a világ egyik vezető márkájává vált az okos háztartási eszközök piacán. Vállalati küldetése, hogy az életet egyszerűbbé tevő fejlesztésekkel segítse az embereket egy kényelmesebb, tudatosabb életforma megvalósításában. Termékkínálata a robotporszívóktól és nedves-száraz takarítókészülékektől kezdve a személyes gondoskodást segítő eszközökig terjed, minden esetben ötvözve a praktikumot, a teljesítményt és a modern életstílus iránti érzékenységet.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr818893500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása