Turbó Diéta beszámoló
2016. június 13. írta: persica

Turbó Diéta beszámoló

A harmadik héten is túl..... 2 hete :) (De a szabadság közbeszólt!)

Sziasztok, szépséges barackok! Turbó diétám beszámolója a harmadik hétről.

Késve kapjátok meg az összefoglalót, a tavasz végi jól megérdemelt szabadságom miatt, ezért bele is vágok gyorsan:
Én már az elején eldöntöttem, hogy mennyit szeretnék lefogyni a turmixok segítségével.

Nagyon nagy könnyedséget jelent, hogy a napló melyet vezetnem kell, egyfajta útmutató is, hogy hol tartok éppen.

És jó látni azokat a kis mínuszokat!

A stabilizáló szakaszhoz értem, ami azért fontos, hogy az eddig leadott kilók ne jöjjenek vissza.

Mivel én rendszeresen sportolok, nekem erre kell odafigyelnem, a Turbó Diéta alatt megváltozott anyagcsere folyamat megtartása is célom.

Így az étkezések további odafigyelésével maximálisan tartható a diéta program.

A reggelim és az ebédem már 1200 – 1500 kcal értékű szénhidrát szegény étkezés, a vacsorám még egy pohár turmix.

Amiért nagyon szépen tartható ez a fajta étkezés, az annak is köszönhető, hogy a tavaszi, nyári időszakban már a piacok bővelkednem jobbnál jobb, finomabbnál finomabb idény gyümölcsökkel zöldségekkel, ezáltal nagyon tartalmas étkezést tudsz magadnak összeállítani, és a leadott kilók nem jönnek vissza.

Megsúgom még, hogy beiktattam még egy negyed maratont május végén, amit a hőség ellenére nem sikerült az általam tervezett szintidőre lefutnom, de így is büszke vagyok magamra, mert könnyedebben (hisz az az pár kiló igenis sokat számít) biztosabban tudtam teljesíteni a távot.

Folyt.köv.

P.R

 

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr518807050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása