Turbó Diéta beszámoló
2016. június 15. írta: persica

Turbó Diéta beszámoló

Az utolsó hét...

Sziasztok, szépséges barackok! Turbó diétám beszámolója a negyedik befejező hetemről.

Ilyenek jutnak eszembe, hogy:

Imádom a gyümölcs turmixokat!!! És megint elkezdtem a kislányomnak és magamnak is egyszerű gyümölcsből készült turmixokat készíteni reggelire, mert tartalmasak és laktatóak.

Ezt a Turbó Diétának köszönhetem, mert „elfelejtődtek ezek a finom italok nálunk” ….

A Turbó Diéta gyümölcs turmixai a Capuccinós mellett, igazán hűsítő, finom ital volt a program ideje alatt.

A Capuccinós nekem reggel teljesen pótolta a kávé által adott íz élményt.

Napközben a Meggyes és az Epres majd vacsorára a Vaniliás került a turmixos poharamba.

Persze váltogattam a Turbó Diéta turmixait, volt, hogy az epresből ittam 2 adagnyit a nap folyamán, volt, hogy a Vaniliás lett aznapra a nagy kedvenc, és így tovább…

Vissza gondolva, az első három napra, amikor is, csak a turmixokat ittam, semmiféle nehézség és legfőképpen éhség érzet nem volt.

Az anyagcserém jobb lett, a közérzetem jobb lett, és persze elindultak lefelé azok a kilók, melyeket szerettem volna már nem magamon tudni!

Ami biztos, hogy a Turbó Diéta után is oda kell figyelni az étkezésre, az optimális anyagcsere folyamat fenntartása miatt.

Az gondolom, ebben az időszakban, amikor én elkezdtem a diétát (tavasszal) azért vagyok szerencsés, mert a kedvenc zöldségeim és gyümölcseim, frissen megtalálhatóak a piacokon, és a boltokban, így egy kis odafigyeléssel nagyon finom, és tartalmas ételeket lehet készíteni a leadott kilóim megtartása mellett!

A végeredmény 5, 20 kg lett!!!!! (ennyi volt a cél, elértem, sőt, még egy pici még le is ment mellé)

A hasam laposabb lett, és a combomból is sikerült centire mérhetően fogynom!

Köszönöm a finom turmixokat!

Bátran ajánlom azoknak is a Turbó Diétát, akik csak kevés, pl.: 5-7 kilótól szeretnének megszabadulni, mint jómagam.

Mert az az egy ruhaméret igenis, hogy számít!

Az Önbizalomnak is jót tesz.

Ha sportolsz rendszeresen, akkor a szálkásítás is cél lehet, és a Turbó Diéta, ebben tökéletes partner!

KÖSZÖNÖM!

Azért még kaptok posztokat A Turbó Diéta kapcsán, és látogassatok el az oldalra, mert szuper akciók vannak! www.turbodieta.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr178807060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása