A TEZENIS bemutatja
2017. február 22. írta: persica

A TEZENIS bemutatja

AZ ÉN VILÁGOM, AZ ÉN STÍLUSOM, AZ ÉN MELLTARTÓM? AZ ÉN MIAMIM

A Tezenis, a legcoolabb fehérnemű márka arca ismét Rita Ora lett.

A legendás énekes csillag most a legújabb basic fehérnemű kampányhoz és a MIAMI melltartóhoz adja a nevét: A csipke MIAMI egy merevítős, elöl alacsonyan záródó, félszivacsos balkonett fazonú melltartó, mely természetes megjelenést biztosít.
Friss, abszolút trendi stílus, jellegzetes kontrasztos színű félkosárral.

A videó és a kampányképek vitathatatlan sztárja Rita Ora -  ezekben "Az én" téma egy szójátékot hív életre, amely ritmusosan és eredeti módon tárja fel a Tezenis világát: AZ ÉN VILÁGOM, AZ ÉN STÍLUSOM, AZ ÉN MELLTARTÓM? AZ ÉN MIAMIM (My World, My Style, My Bra, Miami).

A My World (Az én világom) egy igazi világkörüli Tezenis turnét jelöl, hiszen a basic melltartó kollekció minden egyes darabja egy városról kapta a nevét,

a My Style(Az én Stílusom) a Tezenis stílusa - fiatal, cool és modern,

a My Bra (Az én melltartóm) egy fokozottan stílusos kiegészítő, amely minden nőt egyedivé változtat.

A Michelangelo Di Battista által mesterien megrendezett kampány része egy videóklip, amelynek a világát ragyogó rózsaszínes-barack füst lengi be, felidézve az Amerika keleti partján ébredő hajnalt és Rita Ora, a zene világának és a stílus ikonikus sztárjának emelkedő sziluettjét.

A színpalettát a város képe ihlette, a magenta, akár egy amerikai naplemente, az óceán zöld, az ég- és mélykék, amelyek South Beach-re és neonfényeire emlékeztetnek, valamint fekete, fehér és pirosas rózsaszín - mintha csak a Wynwood kerület geometrikus street art alkotásai között járnánk.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr3012283471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása