Fémes csillogás a lábaidon? Miért is ne!
2017. július 02. írta: persica

Fémes csillogás a lábaidon? Miért is ne!

Tükörfény, ezüst színben csillogó lábkörmök nyáron! IsaDora CHROME NAILS

Ma gondoltam egy nagyot és a lábkörmeimet kényeztettem az IsaDora Crome Nails különleges króm hatású, igazából manikűr szettjével. 3 egyszerű lépés, és zsebeld be az elismerő tekinteteket a strandon. Az elmúlt hetet az Adrián töltöttük, és mint azt tudjuk, a sós tengervíz nem kedvez a pedikűrnek, a lakkom a lábkörmeimről elég hamar lekopott, így már ott gyors segélyben részesítettem a körmeim, lemostam az ütött-kopott lakk réteget, és "szabadon" hagytam "lélegezni" a körmeimet :) Mert ismerjük mindannyian a tenger vízének jótékony hatásait, így lábaim körmei színtelenül tapostak a tenger vizében és a parton a homokban. Hazaérkezvén viszont ismét élénk színeket festettem rá. Tegnap lemostam az e heti színpompát, és valami igazán fémes csillogásra váltottam. Eljátszottam a gondolattal, hogy ha a kezeimen gyönyörűen mutat az IsaDora Crome Nails, akkor a lábkörmeim is megérdemlik ezt a ragyogást, és tessék, három egyszerű lépésben (Wonder nail 649 + Chrome nail powder + Crome nails Fixing) már meg is oldottam ezt! Pici pedikűr, és már festettem, chrome púdereztem és fixáltam a lakkot. Az eredményt imádom. Próbáljátok ki ti is.

A termékek megvásárolhatóak a Douglas parfüméria üzleteiben!

@isadora_magyarorszag

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr3012635133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása