A FashionWatch üzleteiben és a webshopon is számos világmárka elérhető. Most az amerikai Fossil márkát mutatjuk be nektek. Valentin nap közeledtével a cég története nagyon aktuális, hiszen a szerelem is hozzájárult ehhez az üzleti sikerhez.
A Fossil márka egy amerikai álom valóra válásának romantikus története. A nyolcvanas években járunk. A dallasi Tom Kartsotis éppen azon tűnődik, hogy a jól menő jegyértékesítő vállalkozásának vezetése már nem okoz számára semmilyen kihívást. Új üzletet szeretne. Bár nem ért hozzá, de célja, hogy egy új design óra és divat világmárkát hozzon létre! Felkereste régi barátját a menő designert, Lynne Staffordot és felkérte az órák tervezéséhez. Mivel kedvelte a 30-50-es évek jellegzetes amerikai stílusát, először ilyen témájú órákat terveztek. Mindketten tudták, hogy a design csak a magas színvonallal lesz jól eladható, csak így lesz sikeres a Fossil márka. A kifinomult tervezéshez japán szerkezettel látták el az órákat.
A big size órák is a Fossilnak köszönhetőek, a legenda szerint egy repülő útjuk alkalmával feltűnt nekik, hogy a stewardessek nagy méretű, férfi órákat viselnek, ami remekül mutatott finom csuklójukon. Így jött az ötlet a big size órákra, kifejezetten nőknek tervezve. A cég sikerét bizonyítja, hogy terveznek órát DKNY-nak, Michael Korsnak és számos világmárkának és megvásárolták a dán Skagen céget is. A közös munka során Lynne és Tom egymásba szeretett és összeházasodtak. Immár közösen vezetik napról napra sikeres vállalkozásukat.