Ajándék a babáknak
2018. december 08. írta: persica

Ajándék a babáknak

POUR LA PETITE

Az új élet mindig megható. Kiderül, hogy az egyik barátnőnk babát vár. És mi ennek nagyon örülünk. Hisz ez élete legszebb és legizgalmasabb időszaka. Még az is lehet, hogy akár egy babaváró bulija is lesz, ami szintén jó muri. Ilyenkor illik valamit adni. Vagy akkor, amikor megszületik a picike. Nem is olyan régen az én egyik barátnőm is szült. Szerettem volna valamivel megajándékozni őt.

A pelenkatorta nekem nem igazán tűnt jó megoldásnak, mert én is kaptam anno, de a praktikus ajándékoktól egy nőnek borsódzik a háta, az maradjon a férfiak játékszere. Én valami olyat szerettem volna, ami valahogy mindkettőjüknek szól. Így találtam rá Pour La Petite cégre, ami két kedves lány álmából született meg. Fantasztikus, ízléses köszöntő dobozokat gyártanak édesanyáknak. Gyönyörű rózsákat helyeznek el a dobozokban, mellé pihe-puha takarót kanyarintanak és bodyt is az újszülöttnek. Szem nem marad szárazon, olyan szépségesek és stílusosak az alkotások. Minden egyes dobozka kézzel és egyedileg készül

„Gyerekkorunk óta nagyon jó, édestestvéri a viszonyunk, együtt nőttünk fel. Már kiskorunkban is mindig sok szépséget készítettünk, szerencsére mindig szabadjára voltunk engedve, így kedvünkre alkothattunk. Már ekkor olyan álmaink voltak, hogy ha felnövünk, akkor valamit közösen kell majd alkotnunk, csinálnunk. Később, felnőttként is úgy hozta az élet, hogy sokat dolgozhattunk együtt, ekkor is kreatív téren. Nagyon jól kiegészítjük egymást, amit egyikünk kevésbé szeret, abban a másikunk erős és szereti csinálni. Két külön stílus vagyunk, így úgy érezzük, hogy tényleg minden igényre van rálátásunk, és érzékünk a tökéletes kivitelezésre. Ez nagyon sok munkánkon megmutatkozik, hogy kinek az ötlete, stílusa és ki alkotta, ám a teljes látványt mindig együtt készítjük el. Szeretünk együtt dolgozni.” – mesélték az unokatestvérek, Somodi Dóri és Várszegi Olívia

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr4514461220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása