Végy egy Olaszország ihlette prémium kozmetikumot, adj hozzá tíz, gondosan kiválasztott
hazai influencert, tedd próbára stílusérzéküket egy nem mindennapi versenyen, és már
kész is a Giordani Gold Beauty Challenge tökéletes receptje. Az Oriflame meghirdette, a
közönség és az Annoni Zita vezette zsűri eldöntötte, mi pedig elújságoljuk nektek a
végeredményt.
A Giordani Gold Beauty Challenge az idei év egyik legizgalmasabb kezdeményezése. A
versenyre meghívott influencerek elsők között próbálhatták ki a Giordani Gold
MasterCreation alapozóját, ajakrúzsát és szempillaspirálját, így az új termékcsalád mellett ők
is éles helyzetben bizonyíthattak. Nem is okoztak csalódást.
A divatfotózás alaphangját Sisi Yu felszabadultsága és fekete csipkés ruhakölteménye adta
meg, aki után Bíró Barbara Cynthia és Böhm Adrienn is született modellként pózolt Annoni
Zita fényképezője előtt. Nógrádi Estie és Zachár Panni sportosan elegáns stílust választott,
Komáromy Csilla magyar tervező ruháját csempészte az olasz hangulatú fotózásra, míg Varga
Bernadett és Szabó Fanna a saját stílusát hangolta olaszosra.
Átalakulásukat a verseny stylistja, Oláh Dóra segítette, aki a Beauty Challange
eredményhirdetésén a kedvenc összeállításait is kiemelte. „Az én szívemhez Mészáros Csabi
és Stein Zsófi szettjei álltak a legközelebb. Előbbi lányokat megszégyenítő magabiztossággal
változott olasz dívává, utóbbi pedig olasz ételstílussal, méghozzá egy tál spagettivel keverte
az olasz életstílust” – mesélte lelkesen. Mediterrán ízekből persze az oldott hangulatú
eredményhirdetésen sem volt hiány: az olasz falatokat az Akadémia Itália szállította az
Oriflame bemutatótermébe.
A versenyzők egytől egyig megmutatták, mit jelent számukra az olasz szépség, stílus és
elegancia, a Beauty Challenge-et azonban közülük csak ketten nyerhették meg. Az Annoni
Zita fotós, Kiss Gergő hairstylist, Weisz Fanni és Tolvai Reni szépségnagykövetek és Stein Éva,
az Oriflame ügyvezető igazgatója alkotta zsűri végül Bíró Barbara Cynthiát találta a
legjobbnak, a csaknem 18 ezer beérkezett közönségszavazat közül pedig Varga Bernadett
gyűjtötte be a legtöbbet. A lányok fülig érő mosollyal számoltak be a sikerükről közösségi
oldalukon, ahol nem győztek gratulálni egymásnak.
Bíró Barbara Cynthia és Varga Bernadett öröme tökéletesen érthető, hiszen különleges év
elé néznek. 2019-ben ők lesznek a Giordani Gold márkanagykövetei, az Oriflame négy napig
vendégül látja őket Rómában, ahol találkozhatnak a Beauty Challenge nemzetközi
győzteseivel, és a 2019-es Oriflame katalógusok egyikében is szerepelhetnek. „Ezen kívül a
lányok sminkes workshopokra, exkluzív fotózásokra és sok-sok meglepetésre számíthatnak,
úgyhogy nagyon sok kihívás és még több öröm vár rájuk jövőre” – zárta beszédét
sejtelmesen Stein Éva. Alig várjuk!