Hatalmas dobásra készül a Calzedonia, az olasz harisnyamárka, februárban ugyanis eddig egyedülálló módon mutatja be basic, színes harisnyáit. A márka szakít a hagyományokkal és a külföldi modellek helyett a Győri Balett öt gyönyörű táncművészével népszerűsíti kollekcióját.
„Tánc közben az lehetsz, ami csak lenni akarsz abban a pillanatban” – hangzik el a mondat a világ talán leghíresebb táncos filmjében, a Dirty Dancingben. A Calzedonia is épp erre a gondolatmenetre építette fel legújabb projektjét és változtatta át a Győri Balett öt táncosát legújabb kampányának főszereplőivé.
A divat és a művészet tökéletes fúziója ez a kampány, ami a nőiességet és a magyar kultúrát is élteti egyben. A különleges koncepció mozgalmas és izgalmas képeket eredményezett, és olyan megvilágításba helyezi a harisnyákat, amilyenben talán még sosem láthattuk. A kampányban Guti Gerda, a Harangozó-díjas Gyurmánczi Diána, Herkovics Eszter Adria, Marjai Lili Anna és Tetiana Baranovska pózolnak és mutatják be az izgalmas árnyalatokban pompázó harisnyákat. Az év 365 napján elérhető termékek - mint minden évben - most is új színállásokkal bővültek, hogy a vásárlók igényeinek széles körét elégítsék ki. A trendszínek mellett természetesen visszafogottabb árnyalatokat is találhatunk az 50 denes, puha, nem áttetsző, matt harisnyanadrágok között.
A kampányfotó 2019. január 28-ától minden magyarországi Calzedonia üzlet kirakatában látható lesz. Emellett az üzletekben és az online felületeken is feltűnnek majd a fotók a kampány ideje alatt.