A Tezenis idén is folytatja közös útját Rubint Rellával.
A 2018-ban elkezdett közös munkát folytatva, a márka ezúttal a nyári kampánya főszereplőjének választotta a népszerű hazai sztárt. A brand egyenesen a napfényes Los Angelesbe repítette Rellát, ahol amellett, hogy a fürdőruha kampány csodálatos képei elkészültek, Rella a Coachella fesztiválon is részt vehetett a Tezenis jóvoltából. Az idei kollekció frissebb, élettel telibb és energikusabb, mint valaha.
A kampány keretén belül Rellát mind a 11 magyarországi üzlet kirakatában, webkampányban és a hatalmas épülethálókon láthatjuk viszont.
A 2019-es nyári szezonban a jelszó: színek minden mennyiségben. Ebből kiindulva a márka rengeteg árnyalatot vet be minták sokaságával ötvözve az energikus összhatásért, amik tökéletesen passzolnak a forró nyári hangulathoz.
Színes gyümölcs minták a mediterrán hangulathoz, állatminták a szenvedélyes trendi külsőhöz, kontrasztos színkombinációk a színskála minden árnyalatában, mini és maxi virágok, valamint az elmaradhatatlan vintage stílus: ezek a legjellegzetesebb jegyei a Tezenis új fürdőruha és fehérnemű kollekciójának.
Az idei nyár a színekről szól, így a szezont leginkább a colour-blocking jellemzi. A változatos árnyalatokat a minőségi anyagok egészítik ki, melynek végeredménye egy figyelemfelkeltő fürdőruha kollekció, melyben az egyrészestől – még mindig abszolút trendi – a háromszög vagy éppen a csík fazonig minden megtalálható.