A THOMAS SABO és Rita Ora folytatja két éves együttműködését, melynek témája a “The Magic of Jewellery” kampány, azaz továbbra is az ékszerek ragyogó világába kalauzolnak el minket. 2020 tavaszán egy elbűvölő kert felfedezésére csábít el minket a márka és az énekesnő.
“A tavasz ébredése mindig újdonságot és frissességet rejt! Az aktuális ékszer trendeket most a csillogó, nőies, nyári kertek inspirálták. Ne feledd, légy bátran önmagad, fedezd fel azt a stílust, mely tökéletesen illik hozzád!” – mondja a világsztár a kollekcióról és az egyedi stílusról.
A THOMAS SABO márkáról
A THOMAS SABO a világ egyik vezető ékszer-, óra- és szépségmárkája, amely lifestyle-termékeket tervez és értékesít nők és férfiak számára. A vállalatot Thomas Sabo 1984-ben, Lauf an der Pegnitz-ben, Dél-Németországban alapította, amely jelenleg közel 300 saját üzletet működtet öt kontinensen, összesen közel 1860 munkavállalóval. A Thomas Sabo központjában közel 490 főt foglalkoztat. A Thomas Sabo világszerte körülbelül 2800 kereskedelmi partnerrel dolgozik, emellett együttműködik vezető légitársaságokkal és hajózási társaságokkal is.