Valentin-nap alkalmából a Pandora új és ikonikus ékszerekkel ünnepel, amelyek minden igazán egyedi szerelmi történet számára jelentésteli szimbólumokká válhatnak.
Az új kampány, amelyben a való életben is egy párt alkotó szerelmesek és barátok szerepelnek, ikonikus darabok és új minták gondosan kidolgozott választékát mutatja be, amik szívből jövő ajándékok lehetnek Valentin-napra, Galentin-napra és minden alkalomra. A gravírozható charmok, függők és karkötők szerelmeslevelekké alakulnak, üres vászonból jelentéssel teli ékszerekké, a szerelem minden formájának hordható kifejezőeszközévé varázsolva őket.
A rózsa a szerelem univerzális és időtlen szimbóluma, ami idén Valentin-napra visszatér a nagy méretű Virágzó rózsa charm formájában. Ez a darab gyémántpontos technikával készült, amely texturált felületet hoz létre, ellensúlyozva az egyes szirmok polírozott széleit. A Timeless kollekció új darabjai, mint például a Pandora Timeless Szikrázó szívek nyitott kis karika-fülbevaló és a Pandora Timeless Kubai láncos pavé nyaklánc, a Valentin-nap klasszikus mintáival játszanak, de modern megjelenést kölcsönözve az új ékszereknek.
Az új kollekció már elérhető online és az üzletekben.
A PANDORA VILÁGÁRÓL
A Pandora a világ legnagyobb ékszermárkája. A vállalat kézzel megmunkált és magas minőségű alapanyagokból készült ékszerei a személyre szabhatóság végtelen lehetőségét kínálják, emellett lehetővé teszik az emberek számára, hogy kifejezzék saját stílusukat. A Pandora története Dániában, egy kis koppenhágai ékszerüzletben kezdődött több mint 40 évvel ezelőtt, ma pedig már több mint 100 országban van jelen. A fenntarthatóságot előtérbe helyezve, a Pandora ékszerei csak újrahasznosított ezüst és arany felhasználásával készülnek, emellett a vállalat célja, hogy az üvegházhatású gázok kibocsátását a felére fogja csökkenti az értékláncában 2030-ig.