A PANDORA BEMUTATJA ANYÁK NAPI KOLLEKCIÓJÁT
2025. április 16. írta: persica

A PANDORA BEMUTATJA ANYÁK NAPI KOLLEKCIÓJÁT

A Pandora bemutatja 2025-ös anyák napi kollekcióját. Az anyai szeretet sokféle formát ölthet. Egy mindent átformáló ajándék, ami egy páratlan személytől érkezik.  Hogy megragadja az anyaság erejét és sokrétű kifejezését, a Pandora egy olyan ékszerkollekciót mutat be, amely tiszteleg a mély kapcsolat előtt, amely mindenki között létrejön, aki anyaként szeret, és aki ezt a szeretetet kapja. Ezt az összetartozást egy új szimbólum testesíti meg: a megszakíthatatlan kötelék jelképe.

Az végtelenség jelét megidézve ez az áramló forma az anyai szeretet örök erejét szimbolizálja. „Ez a szimbólum egy absztrakt ábrázolása az ölelésnek, az összetartozásnak és annak a biztonságérzetnek, amelyet a szeretet ad” – mondták a Pandora kreatívigazgatói, A. Filippo Ficarelli és Francesco Terzo. Ez az örökké tartó szeretetet jelképező kifinomult motívum a Végtelen csomó charm és a hozzá illő gyűrű formájában jelent meg, sterling ezüst és 14 karátos arannyal futtatott verzióban. Célja, hogy minden ékszerkollekciót elegáns és jelentéssel teli darabként egészítsen ki.

Emellett a Pandora ikonikus kígyólánc karkötőjét is újragondolták: két csavart lánc fonódik össze benne, szimbolizálva az anyai alakok és szeretteik közötti szoros kapcsolatot. Ez a darab könnyedén kombinálható a Pandora Timeless kollekció elegáns Tenisz choker nyakláncával, amely tökéletes választás egy igazán különleges személy számára. Az anyai erő tiszteletére a Pandora Moments kollekció új charmokkal bővül, amelyek szívhez szóló vagy humoros üzeneteket hordoznak, így válva egyedi módon halmozható és kombinálható, személyre szabott ajándékokká.

 

A Pandora azt a varászlatos anyai erőt ünnepli, ami egy pillantással vagy egy öleléssel képes megmozgatni a világot. Az anyák napi kampány a való életből vonultat fel olyan családtagokat, akik őszinte betekintést engednek életre szóló kapcsolataik mélységébe. A Pandora BE LOVE kampányának folytatásaként Karen Elson és lánya Scarlett, Elisabetta Dessy és gyermekei Aldo és Aurora, Alva Claire, Paula Soares, valamint a testvérpár Ugbad és Hani Abdi is csatlakoznak a kampányhoz. – „Nagyszerű érzés tudni, hogy mindig van valaki, akire számíthatok” – mondta Scarlett édesanyjáról, Karenről a kamerák előtt. A kampány szereplői megmutatják, hogy a Pandora ékszerek többet jelentenek, mint egy egyszerű ajándék, hiszen a szeretet kifejezésének időtálló gesztusai.

 

Az új kollekció már elérhető online és az üzletekben.

 

A PANDORA VILÁGÁRÓL

A Pandora a világ legnagyobb ékszermárkája. A vállalat kézzel megmunkált és magas minőségű alapanyagokból készült ékszerei a személyre szabhatóság végtelen lehetőségét kínálják, emellett lehetővé teszik az emberek számára, hogy kifejezzék saját stílusukat. A Pandora története Dániában, egy kis koppenhágai ékszerüzletben kezdődött több mint 40 évvel ezelőtt, ma pedig már több mint 100 országban van jelen. A fenntarthatóságot előtérbe helyezve, a Pandora ékszerei csak újrahasznosított ezüst és arany felhasználásával készülnek, emellett a vállalat célja, hogy az üvegházhatású gázok kibocsátását a felére fogja csökkenti az értékláncában 2030-ig.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr3818864324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása