Úgy látszik, eljött az ideje, hogy az eddig abszolút maszkulin, szubkultúrális streetwear közösség is megszólítsa a nőket, erről tesz tanúbizonyságot a Footshop legújabb „Girlboss” kampánya.
Szépen, lassan, de biztosan bekúszott az életünkbe az eredetileg hip hop stílusból induló streetwear, és már bátran hordjuk az utcára, munkába, buliba. Mindenkinek ott lapul a szekrényében egy Stan Smith, egy oversized kapucnis, vagy egy újragondolt joggernadrág, amiket az egész világot meghódító athleisure stílus miatt, simán felveszünk egy fontosabb meetingre is.
Ezt felismerve Bornemissza Márk a Footshop magyarországi brand managere és a PR supportot adó Jude and Friends vezetője Sipos Judit gondolt egy nagyot, és felkereste az általuk nagyra becsült női vezetőket, akikről tudják, hogy ezek a darabok részt vesznek a mindennapjaikban. Rajtuk keresztül szeretnék eljuttatni azt a gondolatot a nőkhöz, hogy vállalják fel a lazább stílusokat is, és ne ragadjanak bele feltétlen kiskosztümös énjükbe. Olyan szabadságot hirdetnek, amire évtizedek óta vártunk.