Nature Box megújulás
2020. október 08. írta: persica

Nature Box megújulás

Nature Box – tanúsítvánnyal ellátott természetes kozmetikumok 

Ismerje meg a Nature Box megújult, tanúsítvánnyal ellátott természetes kozmetikumait. 2020 szeptemberétől a Nature Box megújulásával hivatalosan is tanúsítvánnyal rendelkező, természetes márka lett. A fenntartható flakonokban található nagyarányú természetes eredetű összetevők teszik a Nature Box termékeit még tudatosabbá, mint valaha: a flakonok 98%-ban Social Plastic® műanyagból készültek*, amit a tengerpartokról és szárazföldről összegyűjtött műanyag hulladékokból van. Mindemellett a Nature Box támogatja a Plastic Bank szervezetet, melynek célja a műanyag hulladékok megelőzése és a hátrányos helyzetű emberek élethelyzetének javítása.

*a kupak kivételével

A Nature Box termékek hatékony és tanúsítvánnyal ellátott természetes formulái gyümölcsökből és magvakból nyert hidegen préselt olajokat tartalmaznak. Szeptembertől a népszerű haj- és testápolási márka már az ECOCERT címkét is magán hordozhatja, ami biztosítékul szolgál, hogy a termékek megfelelnek a COSMOS-NATURAL természetes kozmetikumokra vonatkozó kritériumainak. A Nature Boksz termékei legalább 98%-ban természetes eredetű összetevőket tartalmaznak*, vegán formulái pedig szintetikus színezékektől és szilikonoktól mentesek, valamint 98%-ban újrahasznosított műanyag flakonokban** foglalnak helyet a polcokon a fenntarthatóság jegyében. Minden termékcsomagolás hátulján megtalálható az összetevők listája. Ezen felül a Nature Box támogatja a Plastic Bank szervezetet, melynek Social Plastic® programjának célja a műanyaghulladékok megelőzése és a szegénységben élők élethelyzetének javítása. A Nature Box az első fogyasztói márka a világon, mely csomagolóanyagként használja a Social Palstic®-ot.

*a vizet is beleértve **a kupak, szilárd termékek csomagolásának és tusfürdők flakonjának, tubusának kivételével

Évente mintegy nyolcmillió tonna műanyaghulladék kerül az óceánokba, melynek 80%-a újrahasznosító infrastruktúrával nem rendelkező fejlődő országoktól származik. A Plastic Bank célul tűzte ki a műanyaghulladék és az „óceáni műanyag” (a világ óceánjaiban található műanyag) elleni küzdelmet, miközben javítani kívánja a helyi, alacsony jövedelemmel rendelkező lakosság életkörülményeit is. Ennek érdekében a Plastic Bank számos gyűjtőközpontokat állított fel, ahol az emberek az összegyűjtött műanyaghulladékért cserébe fizetségként oktatást, egészségügyi, technikai szolgáltatásokat kapnak. Az összegyűjtött műanyagot a kiválogatás után feldolgozzák, majd Social Plastic® formájában a csomagolásokban felhasználják.

A csomagolásból származó hulladék minimalizálása nagy fontossággal bír a Nature Box számára. A testápolók és kézkrémek tubusai már 100%-ban újrahasznosítható csomagolásban kaphatók. A Nature Box így járul hozzá a fenntarthatósághoz és a környezet védelméhez.

A Nature Box új, argánolajos termékcsaládja intenzív ápolást biztosít a haj és a bőr számára: tápláló tulajdonságai az argánfa magjaiból nyert hidegen préselt olajjal kifejezetten a fáradt és száraz bőrre és hajra nyújt megoldást. A samponból, hajbalzsamból, szilárd samponból és tusfürdőből álló termékcsalád minden tagja egy kis extra ápolást nyújt a haj vagy a bőr számára. Az új, hidegen préselt olívaolajjal gazdagított Nature Box tusfürdő pedig kényezteti a testet.

A válogatott összetevőkkel és vegán formulákkal a Nature Box újradefiniálja a szépségápolás fogalmát. A márka magas gyártási és minőségi színvonalat képvisel, továbbá hosszú távon vállal felelősséget. Ennek érdekében a Nature Box egy nemzetközi fejlesztési szervezettel működik együtt, világszerte támogatva a kistermelőket a pálmaolaj fenntartható termesztésében.
A megújult, tanúsítvánnyal ellátott Nature Box termékek 2020 szeptemberétől már kaphatók a boltokban.

A Henkelről

A Henkel világszerte kiegyensúlyozott és változatos portfólióval működik. Az erőteljes márkáknak, innovációknak és technológiáknak köszönhetően a társaság vezető pozíciókat foglal el három üzletágával mind az ipari, mind a fogyasztási cikkek terén. A Henkel Adhesive Technologies üzletága globális vezető szerepet tölt be a ragasztók piacán – valamennyi iparági szegmensben, világszerte. A Henkel Laundry & Home Care és a Beauty Care üzletágaival számos piacon és kategóriában vezető szerepet tölt be, szerte a világon. Az 1876-ban alapított Henkel több mint 140 éves sikert tudhat maga mögött. A Henkel 2019-ben több mint 20 milliárd euró árbevételt és több mint 3,2 milliárd euró korrigált üzemi eredményt ért el. A Henkel világszerte több mint 52 000 embert foglalkoztat – lelkes és sokszínű csapat, amelyet erős vállalati kultúra, a fenntartható érték létrehozásának közös célja és azonos értékek egyesítenek. Mint a fenntarthatóság terén elismert vezető vállalat a Henkel számos nemzetközi indexben és rangsorban az első helyet foglalja el. A Henkel elsőbbségi részvényeit a német DAX tőzsdeindexben jegyzik. További információért kérjük, látogasson el a Henkel honlapjára: www.henkel.com.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr7116232648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása