Otthon - egészség és higiénia - fenntartható fogyasztás virtuális kiállítás a P&G LifeLab szervezésében
Las Vegas-i idő szerint 2021 január 12.-én reggel nyolc órakor a Procter & Gamble megnyitotta új P&G LifeLab Everyday nevű virtuális kiállítását az első online térben megrendezett Consumer Electronic Show eseményen. Ez a virtuális résztvevők és a nyilvánosság számára elérhető, magával ragadó platform ötvözi a digitális újdonságokat a virtuális valósággal, és bemutatja, hogy a fogyasztók által ihletett innovációk és technológiák hogyan befolyásolhatják világszerte 5 milliárd ember mindennapjait a P&G termékeken keresztül.
„A fogyasztók egyre inkább megbízható, kiváló teljesítményű termékekre támaszkodnak mindennapi életükben. – állítja Marc Pritchard, a P&G márkaigazgatója. – Virtuális P&G LifeLab Everyday kiállításunk bemutatja, hogy a technológia hogyan alakítja, táplálja az innovatív termékeket, és hogyan alkotunk olyan márkákat, amelyek valóban könnyebbé tehetik mindennapjainkat.”
A P&G LifeLab Everyday látogatói a virtuális platformra való belépéskor egy saját avatárt létrehozva fedezhetik fel a LifeLab kiállítást, és ismerkedhetnek meg számos otthoni technológiával és újítással, valamint videókat és előadásokat láthatnak a fogyasztók által inspirált fejlesztések jövőjéről, többek között az alábbi újításokról:
Oral-B iO: a fogkefe, amely kívül-belül újragondolja a fogmosást, áttörő innovatív funkciókkal és formatervezéssel. Súrlódásmentes mágneses meghajtója és speciális kefefeje a lengő, forgó sörtéket mikrorezgéssel ötvözi.
EC30: a tisztítás és tisztálkodás még tisztább módja. A továbbfejlesztett EC30 fenntarthatóbb, mint a hagyományos folyékony tisztító- és tisztálkodószerek, víz nélkül, csak az alapvető kémiai anyagok felhasználásával és műanyag csomagolás nélkül készül. A mágikus darabka EC30 másodpercek alatt aktiválódik vízzel, hab képződik belőle, és alapos tisztaságot varázsol.
Febreze Fade Defy Plug Air Freshener: az első elektromos árammal működő légfrissítő beépített mikrochip technológiával - amelyet átfogó fogyasztói kutatások előztek meg - digitálisan szabályozza, hogy mennyi illat szabadul fel, meghatározva az illat optimális kibocsátását és intenzitását, folyamatos frissességet biztosítva 50 napig. LED lámpája világít, amikor eljött az utántöltés ideje. Csak akkor működik, ha mozgást érzékel a helységben.
Microban 24: forradalom az otthoni fertőtlenítésben, mely 24 órán keresztül védi a felületeket a baktériumok terjedésétől és szaporodásától, az utasításoknak megfelelő használat esetén, több érintés után is.
Dawn Powerwash Dish Spray (pumpás edénytisztító): A permetezéssel aktivált hab segítségével az áztatás szükségtelenné válik, mert a hab hozzátapad az étel okozta szennyeződésekhez, és a zsíros edények ötször gyorsabb tisztítását biztosítja. Nincs más dolgunk, mint ráfújni az edényre, letörölni és öblíteni.
Az 50-Liter Home Coalition a P&G által összefogott és vezetett, iparágakon és szervezeteken átívelő kezdeményezés, amely fenntartható megoldások kidolgozására törekszik a technológia segítségével a víz otthoni és városi közműrendszerben történő felhasználására, a városokban előforduló vízhiány kezelésére. A cél az otthonokban a vízfelhasználás minimumra való csökkentése, termékek és technológiák segítségével.
A P&G LifeLab Everyday betekintést enged a P&G Bar-ba is, ahol a partnerek és vállalkozók oszthatják meg legújabb ötleteiket és inspirációikat a P&G technológiai és innovációs szakértőivel; a vállalatnál dolgozni kívánók pedig felfedezhetik az előttük álló lehetőségeket tehetséggondozásra specializálódott kollégák segítségével.
A P&G LifeLab Everyday kiállítás alkalmával a vállalat idén harmadszorra szervezi meg éves Innovációs Versenyét, ahol kezdő vállalkozók legújabb innovatív megoldásaikat mutatják be annak reményében, hogy a P&G Ventures partnereként folytathassák termékfejlesztéseiket, ahol már olyan termékek kerültek piacra, mint a Zevo vagy az Opté.
A kiállítótérben a vállalat szájápolási és háztartási szakértői is szerepelnek, valamint megtekinthető a Bounty által bemutatott „Hogyan tartsunk fent egészséges otthont?” című exkluzív rövidfilm, amely szemlélteti a baktériumok gyors terjedését, és bemutatja Dr. Charles Gerba, mikrobiológus ajánlását a tiszta otthon fenntartására.
A CES kiállítás végével a P&G LifeLab nyitva marad a látogatók előtt a www.pglifelab.com webcímen. "Izgalmas jövőt látunk magunk előtt a P&G LifeLab számára a CES-en túl is" - mondta Phil Duncan, a P&G design vezetője. "Azért fektettünk ennyi energiát ebbe a nem mindennapi virtuális platform létrehozásába, mert úgy gondoljuk, hogy a fogyasztókkal, a partnerekkel, a médiával és másokkal való kapcsolattartás legjobb módja, ha megengedjük, hogy bepillanthassanak a kulisszák mögé.”
A CES látogatói a Procter&Gamble kiállítói oldalán keresztül férhetnek hozzá a vállalat virtuális LifeLab platformjához. Minden látogató csatlakozhat a platformhoz a www.pglifelab.com címen. A regisztráció után a látogatók bejárhatják a virtuális platformot, ott akár a jövőre fókuszáló beszélgetésekbe is becsatlakozhatnak, megtekinthetik a termékbemutatókat, élő eseményeket, de akár vásárolhatnak vagy előrendelhetnek a termékekből. Az esemény teljes menetrendje a weboldalon érhető el.
https://pglifelab.com/livestream
A Procter & Gamble-ről:
A vállalat portfoliója az egyik legerősebb a világon olyan megbízható, minőségi és vezető márkákkal, mint az: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®. A P&G csapata mintegy 70 országban van jelen világszerte. A P&G-ről és termékeiről szóló legfrissebb hírekért és részletes információért látogasson el a http://www.pg.com oldalra. További információkért kövessen minket közösségi média oldalaink valamelyikén: Twitter, LinkedIn, Instagram, Facebook