#WhateverSuitsYou – A PUMA és a DEICHMANN közös kampányt indít
2021. március 25. írta: persica

#WhateverSuitsYou – A PUMA és a DEICHMANN közös kampányt indít

Bebe Rexha szupersztárral

Magabiztos és nagyon sikeres – ezek az amerikai dalszerző és énekes, Bebe Rexha legfőbb jellemzői, aki számos kitüntetéssel büszkélkedhet. Ő az új kampány arca, mely Európa-szerte március 22-től indult a Deichmann online csatornáin és üzleteiben.

Karakteres személyiségével és mégis természetes jelenségével Európa legnagyobb cipőkereskedelmi láncának fiatal célcsoportját szólítja meg Bebe Rexha, aki magabiztos fellépésével a nőknek kíván erőt sugározni. Az amerikai zenei szenzáció Eminemnek, Rihannának és Selena Gomeznek írt számaival hívta fel magára a figyelmet. Ugyanakkor a saját dalai, például az „In The Name of Love” is bizonyítják, hogy a sztár kiváló és érzékeny énekesnő. A #WhateverSuitsYou kampány modelljei az énekesnő klasszikus és egyben vagány stílusát mutatják be. „A különböző stílusok a sokoldalúságomat fejezik ki” – árulta el Bebe a kampány fotózásán, Los Angelesben. A kollekció sokféle lehetőséget rejt magában az önkifejezésre, ahogyan a kampány mottója is szól: „Life is all about making choices and it is on you to decide who you want to be – Az élet arról szól, hogy döntéseket hozunk és mi döntjük el, hogy kivé válunk”.

A PUMA és Deichmann közös kollekciójában több exkluzív Puma cipővel és táskával találkozhatunk.

A laza, fehér sneakerek időtállóak, letisztultak, könnyedséget visznek az outfitbe, az arany és rozé arany dekoráció pedig egy kis nőies vagányságot. A kollekció részét képező hátitáska és shopper teszik teljessé a megjelenést akár sportos, akár nőiesebb öltözékhez.

A #WhateverSuitsYou hashtag a nők bátorítására szolgál, hogy szeressék önmagukat, viseljék büszkén a stílusuknak megfelelő ruhákat, kiegészítőket.

A kampányfotózás Brian Ziff-fel, a divat- és zenei világra specializálódott fotográfussal készült, aki többek között már olyan sztárokkal is dolgozott együtt, mint Shawn Mendes, Whiz Khalifa, Lindsay Lohan, vagy Jessie J. A fotózás helyszínéül LA kevésbé népszerű részei szolgáltak.

BEBE REXHA

A New York-i születésű Bebe Rexha egy hatalmas jövő előtt álló zenei tehetség, amit a gyémánt fokozatú eladási számai és a kétszeres Grammy®-jelölés is bizonyítanak. A RIA (Recording Industry Association of America®) által gyémánt minősítést kapott „Expectations” (2018 júniusában jelent meg a Warner Records-nál) című debütáló albumán jelent meg többek között az „I’m A Mess” című platina-kislemez és a „Meant To Be” című nemzetközi slágerlistákat vezető szám (Florida Georgia Line-nal), ami ugyancsak RIAA gyémánt minősítést kapott. A „Meant To Be” rekordot jelentő 50 egymást követő héten szerepelt a Billboard Hot Songs lista első helyén – ez a leghosszabb időtartam, amit egy női előadó valaha a lista élén töltött –, elnyerte a 2019-es Billboard Music Award Top Country Song minősítését, illetve a 2018-as iHeart Radio Music Awards legjobb művészi együttműködésnek járó kitüntetését. Ezt követte 2019 februárjában a 61. Grammy-gála® legjobb country duó/csapat jelölése, ahol a Legjobb Új Előadók között is jelöltként szerepelt. Karrierje elején elnyerte a National Academy of Recording Arts Legjobb Tinédzser Szövegírónak járó kitüntetését, ezt követően pedig az Eminemnek és Rihannának írt világszerte ismert slágere, a „The Monster” hatszor kapott a RIAA által platina minősítést.


Fiatal karrierjének következő mérföldkövét a „Hey Mama” című David Guetta szám szövegírásában történő részvétele jelentette, melynek jellegzetes részéért ő felelt, és amely a Billboard Music Award-on a Top Dance/Electronic Song jelölés mellett háromszor kapott platina minősítést. A G-Eazy-vel közös „Me, Myself&I” című ötszörös platina-slágerével a Billboard Pop and Rap lista első helyén landolt. 2017-ben jelentek meg a kritikusok által agyondícsért „All Your Fault: Pt. 1” (az “I Got You” platina slágerrel) és az „All Your Fault: Pt. 2” lemezei. Így ért el Bebe mára közel 4 milliárd Youtube kattintást, világszerte több, mint 12 milliárd streamet és feliratkozót.

A 2019-es Grammy® Week-kel összefogva elindította a Grammy Music Education Coalition (GMEC – Grammiy Oktatási Szövetség) Sztárszereposztás Nagykövet kampányát, amely többek között olyan nagy neveket, mint Luis Fonsi, Rita Ora, Kristin Chenoweth, Regina Spektor tudhat a tagjai között. 2020 októberében jelent meg Bebe legújabb száma Doja Cat-tel, a „Baby, I’m Jealous”, ami a 2021 tavaszára beharangozott új albumának első száma.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr4716479526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása