Az IKEA bemutatja új limitált kollekcióját, mely a hivatalos IKEA logót fő dizájnelemként használja.
A kollekció neve EFTERTRÄDA, ami svédül utódot jelent.
A kollekció az IKEA Japán nevéhez fűződik, melyet szoros együttműködésben az IKEA of Swedennel közösen hozott létre – a tokiói és a világ IKEA rajongói által inspirálva és nekik készítve. 2020 közepén már sikeresen debütált Japánban, és 2021. július 1-től Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában is elérhető.
„A legelső olyan kollekciónk, amely a hivatalos IKEA logót fő dizájnelemként használja, és a lakberendezés iránti odaadásunkat egyszerű, mindennapi használati tárgyakon és ruhadarabokon jeleníti meg. A vonalkóddal a legkeresettebb termékünk, a BILLY könyvespolc előtt tisztelgünk” – magyarázza Karl Doctor, az IKEA csehországi-magyarországi-szlovákiai régiójának értékesítési vezetője.
A különleges kollekciót az áruházakban és online is meg lehet vásárolni, melyben többek között fürdőlepedő, táska, kulacs, póló, kapucnis pulóver és esernyő is helyet kapott. További részletek a termékekről és az árakról az IKEA.hu weboldalon található.