A Procter&Gamble összefogott Kapás Boglárka olimpiai bronzérmes úszónővel, és országos programot indít a világjárvány miatt a működésüket hosszú időre szüneteltetni kényszerült és így a megszűnés határán álló amatőr, gyermekek oktatására szakosodott úszóiskolák támogatására.
A 2020-ban kezdődő Covid-19 járvány az egész világot kihívások elé állította, és életünk számos területén tapasztalhattuk negatív hatásait. A személyes érintettségeken felül a sportszervezetek és egyesületek is kiemelten nehéz időszakot tudhatnak maguk mögött, ahonnan a talpra állás kitartó, kemény munkát és sok segítséget igényel. Egyes amatőr úszóiskoláknak akár 9 hónapra is be kellett zárniuk, így jelentős anyagi bevétel nélkül maradtak, már a pandémia első hullámát követően is több mint hatvan vidéki klub került a megszűnés szélére és számos kisgyermek esett el az úszni tanulás lehetőségétől hosszú időre.
„Elkötelezettek vagyunk a sport, azon belül is a gyermeksport támogatása iránt, és 11 éve kiemelt olimpiai partnerként különösen fontosnak tartjuk a nehéz helyzetbe került egyesületek és úszóiskolák felkarolását, ezért országos programot indítunk a támogatásukra.” – jelentette be Montague-Katus Adrienn, a P&G kereskedelmi marketing menedzsere.
A július 12-én induló kampány keretében bármilyen P&G termék Rossmann üzletekben és online drogériában történő megvásárlása a gyermekeket oktató amatőr úszóiskolák és az oda járó gyermekek támogatásához járul hozzá, míg július 28-tól bármilyen P&G márkával a paraúszókat oktató úszóiskolákat segíthetik a vásárlók a Tesco üzletekben és a weboldalon. A vállalat mindkét áruházlánccal folytatott kampányából 6-6 amatőr úszóiskolát szeretne támogatni, várakozásai szerint minimum hatmillió forint összeggel.
A vállalat az úszóiskolák, klubok és egyesületek online jelentkezését, július 12-től a www.pguszas.hu, július 28-tól pedig a www.pgparauszas.hu weboldalon várja ahol a program további részletei is olvashatók.
A program mellé állt Kapás Boglárka, olimpiai bronzérmes úszónő, akinek szívügye a gyermekúszás és az úszás, mint az egyik legegészségesebb sport népszerűsítésének támogatása.
"Mindig is szívemhez közelállónak éreztem a gyermekek sportra való nevelését, ami az egészségmegőrzésen túl mentálisan is sokat segít a lélek fejlődésében. – állítja Bogi. – Hiszem, hogy a sport megtanít az életre: a küzdésre, a nyerni és veszíteni tudásra, arra, hogy semmi sincs ingyen. A dobogóra is csak az jut fel, aki megküzd érte. Ennek pedig elengedhetetlen feltétele, hogy a gyerekeknek legyen hol edzeniük és felkészülniük erre a nehéz, de csodálatos küzdelemre. A sport szerves része az egészséges életmódra való nevelésnek, ezért büszkén csatlakozom és segítem a kampány munkáját abban, hogy a gyermekúszással foglalkozó amatőr úszóiskolák is visszatérhessenek korábbi működési modelljükhöz.”
„A világ egyik legnépszerűbb egyéni sportágában Magyarország állandóan az élvonalban szerepel, valamint számtalan legenda, olimpiai bajnok, világ- és Európa-bajnok került ki már eddig is az úszók közül. Az utóbbi másfél évben sajnos rengeteg gyermek esett el az úszásoktatástól, számos úszóiskola került veszélybe, ezért nem volt kérdés, hogy az idei olimpiai „Lead with Love” kampányunk keretében az úszósport támogatása kerül a főszerepbe. – mondta el Krubl Yvette, a vállalat kommunikációs vezetője. – A lehető legtöbb fórumon és csatornán szeretnénk felhívni az úszóiskolák figyelmét a programra, és várjuk jelentkezésüket, hogy az adomány a legjobb helyekre kerülhessen.”
A P&G nemrégiben 2028-ig meghosszabbította 11 éve tartó worldwide partnerségét a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal és a Nemzetközi Paralimpiai Bizottsággal. Olimpiai programjainak középpontjában eddig az édesanyák álltak, a Köszi, Anyu! kampányának keretében minden évben kisfilmben mondott köszönetet az édesanyák elhivatottságáért és sportoló gyermekük támogatásáért. Idei, nemrég bemutatott “A jóságod a te nagyságod” című filmjükben olyan sportolók és parasportolók előtt tisztelegnek, akik kiemelkedő jóságot, fair playt és a sport valódi emberi oldalát mutatták sportpályafutásuk során. A videó itt tekinthető meg.
A vállalat globális olimpiai támogatói együttműködése keretében tavaly új alapot hozott létre Athletes for Good (Sportolók jó ügyekért) néven, amely 52, egyenként több mint 3 millió forint értékű támogatást ítél oda a sportolók szempontjából fontos ügyek támogatására, elősegítve ezzel a helyi közösségekben végzett fontos munkát.
A Procter & Gamble-ről:
A vállalat portfoliója az egyik legerősebb a világon olyan megbízható, minőségi és vezető márkákkal, mint az: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®. A P&G csapata mintegy 70 országban van jelen világszerte. A P&G-ről és termékeiről szóló legfrissebb hírekért és részletes információért látogasson el a http://www.pg.com oldalra. További információkért kövessen minket közösségi média oldalaink valamelyikén: Twitter, LinkedIn, Instagram, Facebook
https://olympics.com/athlete365/the-pg-athletes-for-good-fund/