Naturelle Chloé
2021. október 25. írta: persica

Naturelle Chloé

1952 óta a szabad szellemiség és az üde energia a Chloé márka fő ismertetőjegyei, melyek az alapító, Gaby Aghion nevéhez kötődnek. Ezek az irányvonalak érvényesülnek a márka nők iránti viszonyulásában és jelenlétében a divatvilágban. A márka megkülönböztető jegyei a humanizmus, a bátorság és a nyíltság. Képes összehozni, mozgósítani a női közösségeket, és arra bíztatja őket, hogy bátran hallassák hangjukat.

A nők érdekeinek és egy befogadóbb társadalom előmozdítása érdekében tett folyamatos erőfeszítésein túl, a Chloé számára új célkitűzésként jelenik meg, hogy tevékenysége pozitív hatást eredményezzen, mind a társadalom, mind a környezet szempontjából. 

Legyen szó a divatról, vagy az illatokról, a Chloé arra törekszik a tervezés során, hogy a környezeti hatásokat csökkentse. Az alkotómunka és az értékek megújult jelentéssel kapcsolódnak össze és harmonikus egységet alkotnak. 

Az új illat, az Eau de Parfum Naturelle a különleges Chloé illatkollekció új tagja is ezt a szellemiséget tükrözi.

A 100%-ban természetes eredetű illatot etikus, fenntartható gazdaságból származó összetevők alkotják*, a csomagolás gyártása során pedig ügyeltek arra, hogy annak minél kisebb legyen a környezetre gyakorolt hatása. A Chloé modern fás jellegű rózsája teljes pompájában virágzik és együtt rezeg a bennünket körülvevő világ hangulatával.

Visszatérés ahhoz, ami igazán lényeges, az új Chloé Eau de Parfum visszatérés a tiszta és egyszerű formához.                

Mivel egy természetes eredetű formula esetében jóval kevesebb összetevőre van szükség, a parfüm összetételének kialakítása önmagában elismerésre méltó teljesítmény. A Chloé Eau de Parfum Naturelle vegán illat, amely 100%-ban természetes eredetű összetevőket, természetes úton kinyert alkoholt és vizet tartalmaz.  Mentes filterektől és mesterséges színezékektől, kizárólag nagy gonddal összeválogatott magas minőségű alapanyagokat tartalmaz.

A Chloé Eau de Parfum Naturelle a természettel harmonikusan együtt fejlődő és változó valódi nőiességet ünnepeli. A Chloé márka által képviselt nők tudják, hogy a természet egyszerre erős és törékeny; ebből erőt merítenek, miközben felismerik annak sürgető fontosságát, hogy a természet védelemre szorul. A természet inspirálja őket, szimbiózisban élnek vele.

Új rózsaszál a chloé kertjében. A kezdetektől a Chloé védjegye az üde és különleges rózsa. Ez az autentikus virág jutott főszerephez Michel Almairac parfümör kreációjában az új illat szívjegyei között. A rózsa – amely bolgár biofarmról származik – a legnemesebb formájában van jelen az illatkompozícióban.

Az esszenciális rózsa bársonyos csokorban fonódik össze a nerolival, és remekül kiemeli a citron és a feketeribizli rügyek élénk üdeségét. A lágy, nap melegét idéző mimóza abszolútum érzéki virágos kisugárzása együtt vibrál a cédrusos alapjegyek egyedi rezgésével. Az erőteljes, mégis finom, jellegzetes fás utóillat órákon át érezhető.

A rózsán kívül számos más összetevőt is nagy gonddal válogattak össze: a citron és neroli esszenciák Marokkó és Olaszország fenntartható gazdaságaiból származnak.

Luxus új jelentéssel

A letisztult vonalvezetés és a nap sugarait idéző bordázott üveg a Chloé illatüvegek jól ismert védjegyei.  Az új parfümös üveg a természetet megidéző üde zöldes-szürkés színt kapott, s ez az árnyalat köszön vissza a csomagoláson és az üveg nyakát ékesítő masnin is.

Az ikonikus illatüveg és a csomagolás előállítása során törekedtek a csökkentett környezeti hatásra az újrahasznosítás jegyében: az illatüveg 25%-a, a masni elkészítéséhez felhasznált poliészter 100%-a, valamint a kartondoboz 40%-a újrahasznosított anyagból készült. 

chloé, természetesen szabad

Az új illat arca, egyben a Chloé által megálmodott nő megtestesítője Lucy Boynton természeti környezetben jelenik meg az új kampányban, Jonathan Alric (The blaze) rendezésében. A duó a ‘Breath’ című zeneszám szerzője.

A brit színésznő hitelesen testesíti meg a Chloé nő személyiségét: olyan nő, aki az igazán lényeges dolgokat értékeli az életben, képes eggyé válni a természettel, erőt és energiát nyer belőle. Mottója: „Az én természetem, az én erőm". Feltöltekezik és megéli a szabadságot. Teljesen önmaga lehet, és szívesen megosztja ezt a pillanatot másokkal, örömét lelve a társasági létben.

A természettel megélt szimbiózist a különlegesen egyedi fekete-fehér fotó hűen tükrözi: az ösztöneire hallgató hősnő költői víziója, ahogy éppen a fa tetején elmélázva üldögél - lebilincselően természetes portré. 

*a formula etikus gazdálkodásból származó összetevőket tartalmaz: neroli, rózsa, cédrus és citrom

Megvásárolható: Douglas, Müller, Marionnaud parfümériákban, valamint webshopjaikban: www.douglas.hu, www.marionnaud.hu 2021. őszétől 

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr2716734664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása