1952 óta a szabad szellemiség és az üde energia a Chloé márka fő ismertetőjegyei, melyek az alapító, Gaby Aghion nevéhez kötődnek. Ezek az irányvonalak érvényesülnek a márka nők iránti viszonyulásában és jelenlétében a divatvilágban. A márka megkülönböztető jegyei a humanizmus, a bátorság és a nyíltság. Képes összehozni, mozgósítani a női közösségeket, és arra bíztatja őket, hogy bátran hallassák hangjukat.
A nők érdekeinek és egy befogadóbb társadalom előmozdítása érdekében tett folyamatos erőfeszítésein túl, a Chloé számára új célkitűzésként jelenik meg, hogy tevékenysége pozitív hatást eredményezzen, mind a társadalom, mind a környezet szempontjából.
Legyen szó a divatról, vagy az illatokról, a Chloé arra törekszik a tervezés során, hogy a környezeti hatásokat csökkentse. Az alkotómunka és az értékek megújult jelentéssel kapcsolódnak össze és harmonikus egységet alkotnak.
Az új illat, az Eau de Parfum Naturelle a különleges Chloé illatkollekció új tagja is ezt a szellemiséget tükrözi.
A 100%-ban természetes eredetű illatot etikus, fenntartható gazdaságból származó összetevők alkotják*, a csomagolás gyártása során pedig ügyeltek arra, hogy annak minél kisebb legyen a környezetre gyakorolt hatása. A Chloé modern fás jellegű rózsája teljes pompájában virágzik és együtt rezeg a bennünket körülvevő világ hangulatával.
Visszatérés ahhoz, ami igazán lényeges, az új Chloé Eau de Parfum visszatérés a tiszta és egyszerű formához.
Mivel egy természetes eredetű formula esetében jóval kevesebb összetevőre van szükség, a parfüm összetételének kialakítása önmagában elismerésre méltó teljesítmény. A Chloé Eau de Parfum Naturelle vegán illat, amely 100%-ban természetes eredetű összetevőket, természetes úton kinyert alkoholt és vizet tartalmaz. Mentes filterektől és mesterséges színezékektől, kizárólag nagy gonddal összeválogatott magas minőségű alapanyagokat tartalmaz.
A Chloé Eau de Parfum Naturelle a természettel harmonikusan együtt fejlődő és változó valódi nőiességet ünnepeli. A Chloé márka által képviselt nők tudják, hogy a természet egyszerre erős és törékeny; ebből erőt merítenek, miközben felismerik annak sürgető fontosságát, hogy a természet védelemre szorul. A természet inspirálja őket, szimbiózisban élnek vele.
Új rózsaszál a chloé kertjében. A kezdetektől a Chloé védjegye az üde és különleges rózsa. Ez az autentikus virág jutott főszerephez Michel Almairac parfümör kreációjában az új illat szívjegyei között. A rózsa – amely bolgár biofarmról származik – a legnemesebb formájában van jelen az illatkompozícióban.
Az esszenciális rózsa bársonyos csokorban fonódik össze a nerolival, és remekül kiemeli a citron és a feketeribizli rügyek élénk üdeségét. A lágy, nap melegét idéző mimóza abszolútum érzéki virágos kisugárzása együtt vibrál a cédrusos alapjegyek egyedi rezgésével. Az erőteljes, mégis finom, jellegzetes fás utóillat órákon át érezhető.
A rózsán kívül számos más összetevőt is nagy gonddal válogattak össze: a citron és neroli esszenciák Marokkó és Olaszország fenntartható gazdaságaiból származnak.
Luxus új jelentéssel
A letisztult vonalvezetés és a nap sugarait idéző bordázott üveg a Chloé illatüvegek jól ismert védjegyei. Az új parfümös üveg a természetet megidéző üde zöldes-szürkés színt kapott, s ez az árnyalat köszön vissza a csomagoláson és az üveg nyakát ékesítő masnin is.
Az ikonikus illatüveg és a csomagolás előállítása során törekedtek a csökkentett környezeti hatásra az újrahasznosítás jegyében: az illatüveg 25%-a, a masni elkészítéséhez felhasznált poliészter 100%-a, valamint a kartondoboz 40%-a újrahasznosított anyagból készült.
chloé, természetesen szabad
Az új illat arca, egyben a Chloé által megálmodott nő megtestesítője Lucy Boynton természeti környezetben jelenik meg az új kampányban, Jonathan Alric (The blaze) rendezésében. A duó a ‘Breath’ című zeneszám szerzője.
A brit színésznő hitelesen testesíti meg a Chloé nő személyiségét: olyan nő, aki az igazán lényeges dolgokat értékeli az életben, képes eggyé válni a természettel, erőt és energiát nyer belőle. Mottója: „Az én természetem, az én erőm". Feltöltekezik és megéli a szabadságot. Teljesen önmaga lehet, és szívesen megosztja ezt a pillanatot másokkal, örömét lelve a társasági létben.
A természettel megélt szimbiózist a különlegesen egyedi fekete-fehér fotó hűen tükrözi: az ösztöneire hallgató hősnő költői víziója, ahogy éppen a fa tetején elmélázva üldögél - lebilincselően természetes portré.
*a formula etikus gazdálkodásból származó összetevőket tartalmaz: neroli, rózsa, cédrus és citrom
Megvásárolható: Douglas, Müller, Marionnaud parfümériákban, valamint webshopjaikban: www.douglas.hu, www.marionnaud.hu 2021. őszétől