A szeptember 29-én, csütörtökön megjelenő kollekciót az úttörő művész, Keith Haring alapelve – a szerelem mindenkié – és művészetének ikonikus darabjai inspirálták. Haring egyedülálló látásmódja most egy különleges ékszerkollekció darabjaiban testesül meg, ami lehetővé teszi a rajongóknak, hogy magukon viseljék a művészetek történetének egy darabját.
Az élénk tónusokkal és kevert fémekkel díszített kollekció megidézi azokat a merész vonalakat és színeket, amik egykor New York utcáit ékesítették. A 12 ékszert – nyolc charmot és karkötőket, két gyűrűt, nyakláncot és fülbevalót – tartalmazó kollekció minden darabját a művész szimbolikus munkái inspirálták, mint például az ugató kutya, a babaangyal és a védjegyévé váló merész egyvonalas alakok.
„A művészet valami olyan, ami felszabadító hatást gyakorol a lélekre, beindítja a képzeletünket és fejlődésre ösztönöz minket” – Keith Haring.
Az új kollekció érkezésével a Pandora kampánya életre kelti a nyüzsgő és kitörő kreativitást, ami áthatotta New York belvárosát az 1980-as években és Keith Haring jellegzetes pop-art stílusát is inspirálta. A feltörekvő rapperektől kezdve a break táncosokon, a gördeszkásokon és a klubokban bulizókon át a kosárlabdázókig és a dobosokig a Keith Haring x Pandora kollekció magában foglalja a korszellem ragályos energiáját, ami a művész legikonikusabb alkotásait is formálta.
A kampány fő célja, hogy reflektorfénybe helyezze Keith Haring kultúránkra gyakorolt tartós hatását és ünnepelje azt az úttörő nézetét, miszerint a művészet mindenkié, illeszkedve a Pandora azon ígéretéhez, hogy mindenki számára hozzáférhető ékszereket biztosítson, amik segítségével mindenki saját egyedi módján gyakorolhatja az önkifejezést.
Filippo Ficarelli és Francesco Terzo, a Pandora kreatívigazgatói elmondták: „Amikor a kollekciót megalkottuk, egyfajta időutazáson vettünk részt, közvetlenül kapcsolódva egy olyan művész filozófiájához, aki a művészetét és látásmódját arra használta, hogy egy olyan kulturálisan releváns vizuális nyelvet alkosson meg, ami annyira időtálló, hogy még most is erős hangként szólal meg. Elképzeltünk egy párbeszédet Keith Haringgel, ahogy az ékszereket együtt egy vászonkénként, ha úgy tetszik, egy „falként” használjuk, hogy megosszunk egy mindannyiunk által értett közös nyelvet.”
Az ékszerkollekció a kreativitást, a vibráló városi szubkultúrához való tartozás érzését és a szabadságot ünnepli.
Az új darabok korlátozott ideig, szeptember 29. és november 29. között elérhetők világ szerte online és a kiemelt Pandora üzletekben.
#KeithHaringxPandora
A PANDORA VILÁGÁRÓL
A Pandora a világ legnagyobb ékszermárkája. A vállalat kézzel megmunkált és modern ékszereket tervez, készít és forgalmaz kizárólag magas minőségű alapanyagokból, elérhető áron. A Pandora egyedülálló ékszerei a világ több mint 100 országában, több mint 6 800 értékesítési ponton, köztük nagyjából 2 600 márkaüzletben találhatóak meg.
A Pandora székhelye a dániai Koppenhágában található, és világszerte több mint 27 000 munkavállalót alkalmaz. Ékszereit két thaiföldi, LEED tanúsítvánnyal rendelkező létesítményben gyártja. A Pandora elkötelezett a fenntarthatóság iránt, így célja, hogy 2025-re kizárólag újrahasznosított ezüst és arany felhasználásával készüljenek ékszerei, valamint, hogy 2030-ra felére csökkentse a károsanyag-kibocsátást a teljes értékláncában. A Pandora a koppenhágai Nasdaq értéktőzsdén nyilvánosan bejegyzett cég, összesített árbevétele 2021-ben megközelítőleg 3,1 milliárd EUR volt.