#LUSHXONEPIECE
2023. február 28. írta: persica

#LUSHXONEPIECE

A Lush Magyarországon is piacra dobja a ONE PIECE nevű japán animével közös kollekcióját

A Lush Magyarországon is piacra dobta a "LUSH x ONE PIECE” kollekciót, mely a világszerte ismert japán anime, a ONE PIECE 25. születésnapját és a fürdés örömeit ünnepli. Hazánkban ez a Lush legelső ilyen jellegű együttműködése, amelyhez limitált termékek egész sora tartozik.

Azóta, hogy a Lush 2021 novemberében bejelentette, hogy elhagyja a nagyobb közösségimédia-felületeket, a cég kiemelt fókuszt helyez arra, hogy különböző licenszkollaborációkkal újfajta élményeket kínáljon a vásárlói és rajongói közösségek számára.

Az együttműködés koncepcióját Monkey D. Luffy, a ONE PIECE főhősének híres szavai inspirálták, aki arról álmodik, hogy ő lesz a Kalózok Királya: "Érzem a kaland illatát!!!” A kollekció hat termékből áll: az emberfeletti erőt kölcsönző ördöggyümölcsök által ihletett négy fürdőbombából, egy Luffy szalmakalapját idéző habfürdőből, valamint egy kendőcsomagolásból (a Lush többször használható ajándékcsomagolása), amelyet Luffy és csapatának szimbolikus kalózzászlaja díszít.

A LUSH x ONE PIECE kollekció termékeit #Onemegtalálod üzleteinkben és webshopunkon!

Kollaborációk a Lush-nál  

“A kollaborációk nem újak számunkra itt a Lush-nál. A Lush ugyanis már hosszú ideje működik együtt gondosan megválogatott jótékonysági szervezetekkel és emberekkel: 2020-ban az I Am Whole nevű mentális egészséget támogató civil szervezettel például dogotális detox mozgalmat indítottunk, arra buzdítva az embereket, hogy kapcsoljanak ki a közösségi médiából; az ARTHOUSE Unlimiteddel már 7. éve együtt tervezzük együtt szezonális ajándékcsomagjainkat; 2013-ban részt vettünk Vivienne Westwood Klímaforradalmában, a bevételek 100%-ával ezt az ügyet támogatva; 2021-ben pedig az ASOS-szal volt közös B2B kollaborációnk.

Globális brandként, amely mindent házon belül intéz, a legkiválóbb etikus összetevőket szerezzük be, valamint magunk találjuk fel, gyártjuk és forgalmazzuk a termékeinket, így minden együttműködés számára egyedi termékeket és élményeket tudunk létrehozni. A jövőbe tekintve a továbbiakban is szeretnénk új és nem várt módokon kapcsolódni a közönséggel szerte a világon.”   

– Annabelle Baker, a Lush brand- és marketingigazgatója

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr5518060706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása