Jennifer Lopez először az Intimissimi 2023-as tavaszi-nyári kampányában mutatkozott be a márka nagyköveteként. A hosszútávú együttműködést most a közösen tervezett “This Is Me...Now" kapszulakollekció egy új szintre emeli! Az Intimissimi kivételes minőség iránti elkötelezettségének és a nemzetközi ikon kifinomult stílusának ötvözésével létrejött exkluzív termékek célja a nőkben rejlő érzékiség és elegancia megtestesítése. A kapszulakollekció október 18-án debütált világszerte a nagyközönség számára minden ország zászlóshajó üzletében egy kivételes launch party keretében.
Az Intimissimi elkötelezettsége a prémium kézműves minőség és az innovatív tervezés iránt tökéletes vásznat nyújtott az énekesnő számára, hogy kifejezze a nőiességgel kapcsolatos nézeteit, és egy olyan termékcsaládot hozzon létre, ami magát a nőiességet ünnepli. A kollekció neve megegyezik Jennifer Lopez hamarosan megjelenő “This Is Me...Now” albumának címével, amely az énekesnő személyes fejlődésének útját mutatja be. Az elnevezés továbbá Jennifer önreflexióját és valódi énjének felvállalását is szimbolizálja. Az eredmény egy olyan modelleket felsorakoztató gyűjtemény, amely a modern kifinomultság lényegét ragadja meg.
A termékek a legnagyobb gondossággal készültek, hímzett részletek és kifinomult anyagok – főként csipke és selyem – felhasználásával. Ez is jól tükrözi, hogy a márka számára fontos, hogy páratlan élményt nyújtson a termékek viselőinek. Jennifer Lopez a kollekciót egy különleges ékszerrel – egy kolibri formájú medállal – is kiegészítette. A szimbólum, amelyet a szerencse, a rugalmasság és a vibráló energia jelképeként is ismernek, mély jelentőséggel bír a művésznő számára, ami még személyesebbé teszi a fehérneműket.
A “This Is Me...Now” kollekció elemei három színpalettán elevenednek meg: fekete, pezsgőszín és jáde zöld. Az időtlen fekete klasszikus vonzerőt sugároz, megtestesítve a kifinomultságot. Az elegáns pezsgőszín a kecsességet szimbolizálja, az élénk és intenzív jáde zöld pedig egy merészebb, érettebb vonalat képvisel. A különböző stílusokkal és színekkel a kapszulakollekció az önkifejezés fontosságának üzenetét közvetíti, valamint kihangsúlyozza a legfőbb mondanivalót, miszerint minden nő egyedi.
A kampányról:
A kollekció bemutatására szervezett kampány egyik legrendkívülibb eleme, hogy Jennifer Lopez hamarosan megjelenő albuma is szerepet kapott benne, hiszen az album “This Is Me...Now” című dala a reklámfilm keretein belül csendül fel először. A különféle tartalmak bepillantást engednek a művésznő egyik legszemélyesebb tevékenységébe, az alkotás folyamatába, amelyet legújabb dalának és fehérnemű-kollekciójának elkészítése során él meg.
Az énekesnő a finom ruhadarabok viselésével felhívja a figyelmet a fehérneműk kulcsfontosságú szerepére a női önkifejezésben. Segít érzékeltetni a bennük rejlő erőt, a magabiztosságot, amit sugároznak, és a hitelességet, amit megtestesítenek – mindazokat az értékeket, amelyeket az Intimissimi is képvisel. “A fehérneműk titkon lehetővé teszik, hogy különlegesnek érezd magad.” – vallja Jennifer Lopez. A kampány művészi jelleggel ragadja meg a női intimitás lényegét.
A globális kampány jelentőségéhez mérten az Intimissimi egy igazán exkluzív, világszerte összehangolt launch party kertében mutatta be először a kapszulakollekciót. A stylistok, influenszerek, VIP vendégek és a kiválasztott médiumok részvételével szervezett esemény nemzetközi szinten egyidőben zajlott minden ország fő üzletében, október 18-án.
A különleges est alkalmával a vendégek betekintést nyerhettek a termékek létrejöttének színfalai mögé, megismerve a közös tervezés momentumait és az olasz kézművesség részletgazdagságát. A márka divat-illusztrátora pedig élőben örökítette meg a vendégeket az általuk választott fehérneműszettben. Október 24-től látható lesz a kampány kisfilmje különböző médiumok csatornáin és a TV képernyőkön is, a termékek pedig már elérhetők az Intimissimi üzletekben és online.