A Rossmann kínálatában a nagy nemzetközi és saját márkás brandek termékei mellett exkluzív márkák készítményei is megtalálhatóak. Konkrét bevezető kampányok hiányában ezek ismertsége korábban alacsonyabb volt a Rossmann fiatal női célcsoportja számára, hiszen csak az üzletekben és az Online Drogériában találkozhattak velük. Erre a kihívásra szeretne most a Rossmann legújabb, átfogóan exkluzív márkákra fókuszáló kampánya választ adni, amiben megjelennek az alkategória flagship termékei.
Bad hair day… Egy semmiből előbukkanó pattanás… Egy elmosódott smink…
A kinézetünkbe belezavaró “tragédiák”, amik bár apróságnak tűnhetnek, elszenvedőként általában úgy érezzük, hogy mindenki csak azt nézi.
Ezeket a könnyen átélhető, jól azonosulható élethelyzeteket szeretné legújabb kampányában a Rossmann szórakoztatóan túlzó, összekacsintó stílusban bemutatni, ugyanis ezekre az esetekre kínál tökéletes megoldást a drogéria az exkluzív márkás termékeivel.
A Rossmann kínálatában a nagy nemzetközi és saját márkás brandek termékei mellett olyan exkluzív márkák készítményei is megtalálhatóak, amiket csak ez a drogéria-parfüméria lánc forgalmaz idehaza, vagy a legnagyobb szortimentben ezekben az üzletekben érhetők le.
Az exkluzív márkák között megtalálhatók kozmetikumok, testápolók, háztartási termékek és sok más, mindennapi használatra szánt termék is. A széles választék lehetővé teszi, hogy mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb fogyasztási cikket, miközben nem kell lemondania a minőségről és a pénztárcáját sem terheli meg.
„A Rossman exkluzív márkáinak kiválasztásakor figyelembe vettük, hogy a termékek megfeleljenek a legmagasabb minőségi elvárásoknak, divatosak és megfizethetőek legyenek. Kiemelten fontos számunkra, hogy a vásárlók könnyedén hozzájuthassanak a mindennapi szépségápoláshoz” – tette hozzá Bednarik Péter, a Rossmann beszerzési vezetője.
A Rossmann exkluzív márkák kampánykommunikációja 2024. április 8-tól indul a televízióban és márka digitális felületein egy teljesen új image spottal, valamint bolthelyi kommunikáció formájában. A kampányvideó az alábbi linken tekinthető meg.