A nyár utolsó napjaira, trendi ruhák a bonprix kínálatából!
2024. szeptember 01. írta: persica

A nyár utolsó napjaira, trendi ruhák a bonprix kínálatából!

Még javában tombol a nyári meleg, de azért az esték hűvösebbek lettek, ilyenkor azért már jól jön egy kényelmes, ámde laza sportos ruha, sportcipővel, basball sapkaval. Városnézéshez, esti sétákhoz is ideális ez a szett. A @bonprix ocelot mintás, sportos ruháját a BodyFlirt kollekcióból választottam, a sportcipőt a BPC Selection-ből.  

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én imádom, hogy még tart a nyár! Ki is élvezem az utolsó pillanatig! Az ősz meg majd jön talán októberben.... A @bonprix kínálatából még a nyár közepén válogattam össze a jobbnál jobb szetteket az utazásokhoz.

Ezt a tunikát láthattátok is már rajtam Olaszorszagi nyaralásunkkor, a Viareggio-i tengerparton. A színébe rögtön beleszerettem, mi más, ha nem türkiz.... és egy elképesztően menő metál lila papuccsal kombinálva viseltem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr9518490418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása