A LISCA NEMZETKÖZI KÖZÖNSÉGET BŰVÖLT EL EXKLUZÍV DIVATBEMUTATÓJÁVAL, ÉS BEMUTATTA A TAVASZI–NYÁRI 2026-OS KOLLEKCIÓ MODERN VÍZIÓJÁT
Ljubljanában, november 20. –án este a Lisca egyedülálló divatbemutatóval nyűgözte le a nemzetközi közönséget, üzleti partnereket, médiát, hírességeket és influenszereket, ahol premierként mutatta be a 2026-os tavaszi–nyári kollekciót. Az esemény a művészet, a kreativitás, a mesteri szabászat és a modern Lisca-nő ünnepe volt, aki az eleganciát, a kényelmet és az önbizalmat keresi a fehérnemű és ruházati kollekció gondosan válogatott darabjaiban.
A nőiesség és kreativitás estéje a Lisca rendezésében
Tegnap a Ljubljanai Vásár- és Kongresszusi Központ több mint 700 meghívott vendéget látott vendégül a Lisca 70. évfordulójának megünneplésére. A divatbemutatót neves zenészek és táncosok művészi fellépései gazdagították. Az élő zene kíséretében a Lisca modelljei vonultak végig a kifutón, bemutatva a kollekciót a válogatott történelmi daraboktól kezdve a modern gyűjteményig, amely a fehér és barack halvány árnyalataiból indult, majd rózsaszínbe, magentába és érzéki feketébe torkollott. A divatkiegészítők tovább erősítették az esemény dramaturgiai jellegét.
Maja Ratajc, a Lisca márka kreatív igazgatója így foglalta össze a divatbemutató lényegét:
„Ez egy magabiztos, modern nő története, aki a saját szabályai szerint éli az életét. Egyszer laza, máskor játékos, de lehet egyedi és határozott is, néha drámai vagy érzéki… Mégis mindig valós, autentikus, nőies. A Lisca olyan márka, amely kollekcióival erőt szeretne adni a nőknek. A tökéletes szabásnak köszönhetően minden testalkaton kényelmet biztosít. A minőségi anyagok pedig a fehérnemű tartósságát garantálják. Innovatív dizájnjaink ötvözik a divatot és a funkcionalitást, hogy a nők komfortosan, szabadon érezzék magukat, és teljes életet élhessenek. Értékeink túlmutatnak a divaton – egy életstílust képviselnek, innen ered a „Living my life” szlogen is
A divatbemutató: „I am Lisca, Living my Life”
Az esemény központi eleme az új 2026-os tavaszi–nyári kollekció bemutatása volt. Az új kollekció a stílust, a kényelmet és a játékosságot ötvözi, modern és magabiztos megjelenést nyújtva bármilyen alkalomra. Inspirációját a játékos pillanatok, romantikus kiruccanások és spontán kalandok adják – mindazok, amelyek a modern, dinamikus, szabadon élő nő életét meghatározzák.
A „I am Lisca, Living my Life” szlogennel – és hírességek bevonásával, akik a modellekkel együtt vonultak a kifutón – a Lisca üzenete egyértelmű volt: mindannyian lehetünk Lisca-nők, akárcsak Iris, Ula, Nina, Tijana, Vanja, Olja és Hana.
A 2026-os tavaszi–nyári kollekció önbizalmat és nőiességet sugároz, és a kényelem, stílus és sokoldalúság harmonikus elegyét kínálja – az elegáns fehérneműktől és otthoni viseletektől kezdve a változatos fürdőruha-kínálaton át egészen a kifinomult „resort” darabokig, amelyek az élet minden pillanatára készültek: otthoni pihenéshez, utazáshoz vagy különleges alkalmakhoz.
Az önbizalom, amit viselsz
A jubileum alkalmából Luka Južna, a Lisca ügyvezető igazgatója így fogalmazott:
„Van egy különleges önbizalom, amely abból fakad, hogy valami kivételeset viselünk – abból a csendes erőből, amelyet senki sem lát, mégis mindenki érez. Ez az, amikor valaki a saját szabályai szerint él, a saját erejéből merítve. Ezért készítünk fehérneműt a női élet minden helyzetére: a reggelekre, amikor senki sem figyel; az estékre, amikor mindenki figyel; az önbizalomra, amely belülről fakad; az igazi erőre, amely végigkíséri az életet. A Lisca a szabadság, a minőség, a szépség és a siker ígérete – és mi azért vagyunk, hogy ezt valóra váltsuk.”
Južna továbbá köszönetet mondott az üzleti partnereknek, munkatársaknak és mindazoknak, akik hozzájárultak a márka örökségének erősítéséhez és új víziójának megalkotásához.
Hetven év kreativitás, minőség és időtlen elegancia
A 1955-ben, Szlovéniában, Sevnicában alapított Lisca mára a női fehérnemű- és fürdőruhadivat egyik vezető márkája. Innovatív dizájnjával, tökéletes illeszkedésével és időtlen nőiességével a Lisca a hagyományt és modernséget ötvözi. Fehérnemű-, fürdőruha-, hálóruha- és otthoni ruházati kollekciói az önbizalmat és a kifinomult stílust képviselik.
Ma a Lisca 40 országban van jelen, és több mint 700 embert foglalkoztat (Lisca Csoport), ebből 160-at a sevnicai központban. A 70. évforduló alkalmából a márka új vizuális arculatot és megújított logót is bemutatott, amely a róka motívumát használja – a tradíció és modernitás összefonódását jelképezve. A róka az intelligenciát, alkalmazkodóképességet és eleganciát szimbolizálja – tulajdonságokat, amelyek a Lisca történetét kezdettől fogva meghatározzák.

