A Schwarzkopf újragondolta márkáját 120. évfordulója alkalmából és a példa nélküli #createyourstyle kampányával az egyéniséget és magabiztosságot ünnepli. A szépség és a tökéletesség ideáljai a háttérbe szorulnak, míg az önkifejezés előtérbe lép. Változatos hirdetési motívumaival és új reklámjával olyan kulcstémákat jár körbe, mint a diverzitás vagy az autentikusság és modellekkel, nemzetközi Schwarzkopf influencerekkel, változatos közösségek tagjaival karöltve kezd radikális irányváltásba.
Nálunk a 120 év szenvedélyes elkötelezettséget jelent az egyéniség, kreativitás, divat és korszellem iránt. A hajunkért. A szépség és önkifejezés legújabb definíciójának támogatása és annak, hogy kihozzuk saját magunkból a legjobbat – ez a Schwarzkopf új missziója.
Ezt a missziót pedig a #createyourstyle támogatja, a kampány, mely a stílust a hangulatok, pillanatok és események tükrévé változtatja, és elmozdítja a merev irányelveket. “Az emberek nem akarnak többé szépség sztereotípiákat követni. Minden ember egyéni, autentikus módon fejezi ki személyiségét. A Schwarzkopf pedig a megfelelő megoldást nyújtja számukra, hogy kihozzák magukból a legtöbbet, és életük minden egyes pillanatában magabiztosan érezzék magukat”, mondja Marie-Ève Schröder, a Henkel Kozmetika Üzletágának nemzetközi vállalati marketing alelnöke.
Az új kampány hirdetési motívumokat, reklámot és közösségi media aktivitásokat ötvöz. Olyan modellekkel karöltve, mint Toni Garrn és Kris Gottschalk, számos Schwarzkopf influencerrel, illetve különböző életkorú és szexuális orientáltságú csoportok, közösségek képviselővel.
A Schwarzkopf hajfestési, hajápoló és hajformázó termékei bárkinek lehetővé teszik, hogy megvalósítsa kedvenc frizuráját, függetlenül szépség ideáljaitól.