A BOSS Parfums a BOSS THE SCENT kampány új fejezetét tárja elénk, ami a mai digitális világban történő csábításról és az illatban rejlő transzcendentális erőről szól. Az új kampány során felmerül a kérdés: valóban tudunk-e kötődni egy olyan személyhez, akivel még sosem találkoztunk? Lehetséges, hogy valakit közel érezzünk magunkhoz anélkül, hogy éreztük volna valaha is az illatát? Bár virtuális világban élünk, ahol a monitor mellett ülve ismerkedünk, beszélgetünk és éljük az életünket, azonban az élmény mégsem teljes. Érzékeink csak a való világban képesek másokéval egybefonódni.
Látás. Hallás. Tapintás. Illat.
Az igazság az, hogy semmi sem vetekedhet a való világban megtapasztalt kémiával. Ideje elszakadni a képernyőtől és az ösztöneinkre hangolódni.
A CSÁBÍTÁS ÖRÖKSÉGE
A BOSS Parfums új víziója a csábításról 2015-ben debütált a BOSS THE SCENT bemutatásakor. A csábítás kétirányú találkozás. Egy utazás, amely egyszerű lépésekkel kezdődik. A nő és a férfi egyre közelebb kerülnek egymáshoz, majd az illat ereje és intenzitása kölcsönös vonzalmat ébreszt bennük. Ez a történet folytatódik a BOSS Parfums új kampányában, amely az új BOSS THE SCENT Private Accord különleges erejét mutatja be. Az illat ellenállhatatlan erővel bír, nem ismer határokat és felébreszti bennünk a vágyat, hogy a való világban kerüljünk közelebb egymáshoz.
AZ ÚJ KAMPÁNY
A kampány üzenetét két rendkívül tehetséges új illatnagykövet, Jamie Dornan és Brigit Kos kelti életre. Drake Doremus kisfilmjében a pár a BOSS férfi és nő szerepét játssza és rendkívül érzéki élmény részesei lesznek. A BOSS THE SCENT Private Accord ereje magával ragadja őket. Amikor először találkoznak, mindketten VR maszkot viselnek. A korlátok ellenére képesek kötődni egymáshoz. Egyre erősödik köztük a fizikai vonzalom. A BOSS THE SCENT Private Accord összekötő hídként segíti átjutásukat a virtuális világból a valóságba. Ahogy érzékeik összefonódnak, még jobban közelednek egymáshoz, majd ráeszmélnek arra, hogy a fizikai érintkezéshez el kell hagyniuk a virtuális valóságot. Az új fejezet részeként a digitális kampány arra ösztönöz bennünket, hogy szakadjunk el a monitortól és bízzuk magunkat érzékeinkre. Gazdagodjunk emlékezetes élményekkel, csábításaink során pedig a virtuális világot ötvözzük a való élettel!
KÉT FÜGGŐSÉGET OKOZÓ & VÁGYFOKOZÓ ÚJ ILLAT
Az eredeti illatok vágyfokozó verziója, a BOSS THE SCENT Private Accord For Him és For Her meghatározó összetevője a csábító, pörkölt kakaóbab.
BOSS THE SCENT PRIVATE ACCORD FOR HIM
A titokzatos kakaó esszencia érzéki jellegének fokozása érdekében Bruno Jovanovic parfümőr az illatot finom mokkával itatta át. A pikáns gyömbér és az egzotikus maninka gyümölcs rabul ejti érzékeinket. A sötét borostyán színben tündöklő, értékes elixírt barna fémkupak zárja üvegbe.
BOSS THE SCENT PRIVATE ACCORD FOR HER
A Louise Turner parfümőr nevével fémjelzett illatba csempészett édes mandarin és az érzékeket elkápráztató osmanthus virág tovább fokozzák a kakaó és az érzéki tonka bab ellenállhatatlan vonzerejét és meleg varázsát. A különleges illatot egy borostyán színátmenetben pompázó üveg rejti magába.
Fedezze fel a THE SCENT erejét: fragrances.hugoboss.com
Megvásárolható: Müller – Douglas – Marionnaud parfümériákban